سیدصالحی: اماراتی‌ها دست قلعه‌نویی را خوانده بودند

حسن سید صالحی کارشناس فوتبال گفت: اماراتی ها با وجود آنالیزور ها و مربیان خارجی خود دست قلعه نویی را خواندند.

سیدصالحی: اماراتی‌ها دست قلعه نویی را خوانده بودندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسن سید صالحی مربی و کارشناس فوتبال در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: کمتر کسی فکر می کرد که تراکتور در مقابل النصر امارات بازی کند و 4 گل دریافت کند. النصر یکی از ضعیف ترین تیم ها است که در چند سال اخیر شاهد بودیم و سابقه آنچنانی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. من اعتقاد دارم که بازیکنان تراکتور به خوبی ریکاوری نشده بودند. از نظر روحی و روانی و همچین از لحاظ بدنی ضعف هایی وجود داشت. با توجه به اینکه ترکیب تراکتور در چند بازی گذشته ترکیب کاملاً ثابتی بود، با توجه به امکانات و شرایطی که تیم های عربی دارند، آنالیزها و مربیان خارجی که در کنار خود دارند، تفکرات قلعه نویی را کاملاً خوانده بودند.

وی  ادامه داد : تیم النصر بسیار هوشمندانه بازی کرد و توانست یک نتیجه غیر قابل تصور بگیرد. اگر تیم تراکتور بازی را 1-2 اداره می کرد، در تبریز با نتیجه 0-1 می توانست کار را تمام کند؛ اما اکنون کار بسیار سخت است. اگر ما در ایران با 3 گل تیم النصر را ببریم، می توانیم صعود کنیم، هرچند که کار سختی است، اما غیرت ایرانی، هواداران و فوتبالی که ما از تیم خوب تراکتورسازی تبریز سراغ داریم، شاید بتوانند بازی را برگردانند. امیدارم با برنامه ریزی که انجام می دهند و با تفکراتی که قلعه نویی و کادر فنی تیم دارند بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، ما هنوز امیدواریم. 

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما برگ برنده تیم تراکتورسازی در بازی برگشت، برای جبران این نتیجه چه می تواند باشد؟ اظهار کرد: بازی برگشت را باید بسیار هوشمندانه بازی کنند و بتوانند در 10 دقیقه اول به گل برسند؛ مطمئناً تیم اماراتی با توجه به آب و هوای سنگین و سطح ارتفاعی که تبریز دارد به خوبی نمی توانند بازی کنند؛ سروش رفیعی و بختیار رحمانی، دیشب در فرم ایده آل نبودند. اگر آنها روی فرم باشند و خط دفاعی بیشتر هماهنگ باشند، می توانند نتیجه بازی را برگردانند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار