مهربان: پشتوانه سازی مهم ترین اولویت درفوتوالی است

رییس انجمن فوتوالی گفت : پشتوانه سازی برای تیم ملی مهم ترین اولویت انجمن برای توسعه فوتوالی کشور است .

مهربان: پشتوانه سازی مهم ترین اولویت درفوتوالی استدلداده مهربان درگفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد : تیم ملی فوتوالی ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات تایلند بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت .

وی افزود : حمایت رییس فدراسیون انجمن های ورزشی برای اعزام تیم ملی تاثیر به سزایی در کسب نتایج داشت .

مهربان ادامه داد : متاسفانه انجمن فوتوالی ایران در کنفدراسیون فوتوالی آسیا عضو نیست و در زمان برگزاری مسابقات تایلند در خواستمان را به رییس فدراسیون آسیا اعلام کردیم و وی نیز باتوجه به عملکرد ایران در این رقابت ها استقبال کرد .

رییس انجمن فوتوالی گفت: در مسابقات اسیا اقیانوسیه تیم  ب ایران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و یکی از بازیکنان ایران نیرعنوان پدیده مسابقات را به خود اختصاص داد.

مهربان در باره برنامه های انجمن در سال جدید گفت : در سال حدید برنامه های متعدی در نظر گرفتیم از جمله برگزار ی مسابقات لیگ فوتوالی ،برگزاری مسابقات زیر 18 سال برای پشتوانه سازی تیم ملی و دعوت از مدرسین فوتوالی آسیا و برزیل برای برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری وداوری است .

وی افزود :با توجه به اینکه هدف ما پشتوانه سازی برای تیم ملی است استعدادیابی برای گروه سنی زیر 18 سال را در راس برنامه هایمان قرار دادیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار