سنندج؛

حضور«محمودعبدالباسط»قاری مصری درمحفل انس با قرآن

محفل انس با قرآن کریم، با حضور «محمود عبدالباسط» قاری مصری شامگاه یکشنبه (26 اردیبهشت) در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در این محفل معنوی گفت: یکی از رویکردهای اصلی سازمان اوقاف پرداختن به مباحث قرآنی و برگزاری مسابقات و محافل قرآنی است.

سلمان روحی افزود:محافل انس با قرآن کریم با حضور قُرای مصری، هر ساله در استان‌ها برگزار می‌شود که در ماه رمضان نیز این محافل برپا می‌شود.

وی بیان کرد: امروز با حضور «محمود عبدالباسط» قاری مصری، یک محفل انس با قرآن در شهر مریوان برگزار شد و در شهر سنندج این محفل برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در ادامه سخنان خود به طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره کردوگفت: در مدت چهار سالی که از آغاز این طرح می‌گذرد تاکنون بیش از 20 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان کردستان در قالب این طرح از یک جزء تا پنج جزء از قرآن کریم را حفظ کرده‌اند.

روحی با اشاره به اینکه امسال، پنجمین سال برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم است، ادامه داد: امسال نیز در قالب این طرح ثبت نام از مشتاقان حفظ قرآن صورت خواهد گرفت.

گفتنی است؛دراین محفل قرآنی،حسین عبدالملکی، محمدامین اسدی و میلاد امانی از قاریان برجسته استان کردستان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و گروه تواشیح «تالیان نور» نیز برنامه خود را اجرا کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حضور ، قاری ، برگزار ، محفل ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.