آریایی‌نژاد در تذکر شفاهی:

وزیر کشور درباره به کارگیری همسران و فرزندان عده‌ای خاص در استانداری‌ها توضیح دهد

نماینده مردم ملایر در مجلس از وزیر کشور درخواست کرد که توضیحات خود را پیرامون به‌کارگیری همسران و فرزندان عده‌ای خاص در استانداری‌ها ارایه کند.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد آریایی‌نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ارشاد گفت: آقای وزیر، برای پاسداشت زبان فارسی چه کردید؟ اکنون زبان انگلیسی در محاورات یا حتی درج روی برخی لباس‌ها استفاده می‌شود، در حالی که هیچ اقدامی برای پاسداشت زبان شیرین فارسی صورت نگرفته است.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور تصریح کرد: در حالی که جوانان ما تشنه عدالت و اشتغال هستند، شنیده شده همسران و فرزندان برخی در استانداری و ادارات به کارگیری شده‌اند تا جایی که حتی برخی از آنها مدرک نیز نگرفته‌اند؛ آقای وزیر، چه پاسخی برای این موضوع دارید؟
 
وی در ادامه تذکر خود به وزیر کشور گفت: درخصوص شهر شدن علی آباد، اسلام آباد و حسین آباد چه اقدامی انجام دادید‌؟ زمان آن رسیده که به این موضوع رسیدگی کنیم.
 
آریایی‌نژاد تاکید کرد: از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور درخواست دارم که توضیح دهند چه اقدامی در زمینه نظام پرداخت هماهنگ حقوق انجام داده‌اند؟ همچنین از وزیر بهداشت و رئیس سازمان محیط زیست می‌خواهم به آلایندگی‌های حاشیه‌ای شهر ملایر و مناطق اطراف رسیدگی کنند. همچنین سیستم نوبت دهی در بیمارستان‌ها مشکل ساز شده که به آن رسیدگی نمی‌شود.  از وزیر نیرو می‌خواهم به آب و فاضلاب روستایی شهر اسلام‌آباد رسیدگی کند.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار