اهواز؛

نصب و راه اندازی الکتروپمپ های 560 کیلوواتی در ایستگاه پمپاژ ویس

برای نخستین بار در کشور، الکتروپمپ های 560 کیلوواتی در ایستگاه پمپاژ ویس با موفقیت نصب، راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با همت و تلاش کارکنان شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان، طراحی، ساخت و نصب شش دستگاه الکتروپمپ 560 کیلوواتی و سه دستگاه الکتروپمپ 400 کیلوواتی با کارفرمایی و نظارت معاونت طرح و توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان، برای نخستین بار در کشور صورت گرفت.

"محسن رستگارنیا" با بیان اینکه الکتروپمپ های 560 کیلواتی در ایستگاه پمپاژ ویس، نصب و با موفقیت مورد بهره برداری قرار گرفتند، افزود: دبی هر یک از این الکتروپمپ ها 2/2 متر مکعب بر ثانیه است که آب مورد نیاز کشاورزی 20 هزار هکتار از اراضی بین شهرهای ملاثانی و اهواز را تامین می کنند.

شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان فعالیت هایی همچون نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، بهره برداری از نیروگاه های برق آبی کشور، کارهای ساختمانی سد و نیروگاه، پست های فشارقوی نیروگاه ها، عملیات ژئوتکنیک، حفاری و احیای زهکش ها و همچنین عملیات نصب و راه اندازی و اجرای خط لوله تأسیسات آب و فاضلاب را برعهده دارد.

این شرکت دارای گواهی صلاحیت رتبه یک نیرو، چهار آب، پنج تأسیسات و تجهیزات و پنج نفت و گاز بوده و گواهینامه ISO 9001:2008 را از موسسه IQNET اخذ کرده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار