آبادان؛

تجربه فرهنگ پهلوی در دهه 50

مشروعیت تمام دستگاه‌هایی اجرایی وابسته به انقلاب و ولایت فقیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر گفت: هر آن‌چه که مسئولان‌ دارا هستند به برکت انقلاب است، مشروعیت تمام دستگاه‌هایی اجرایی وابسته به انقلاب و ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: مقام معظم رهبری از دهه 70 در رابطه با هجمه‌های فرهنگی سخن می‌گفتند و اعلام خطر می‌کردند، اما بعضی از مسئولان در رابطه این مطالبات ناجوانمردی کردند.

وی گفت: در دهه 50 فرهنگ پهلوی تجربه شد اما با آمدن انقلاب ساده‌زیستی حاکم شد، دیده‌بان که مقام معظم رهبری است بارها این خطرات را اعلام کردند ولی بعضی‌ها عمل نکردند.

امام جمعه خرمشهر افزود: دشمن الان در صدد است که معروف‌ها را به منکر و منکرها را به‌معروف تبدیل کند، در زمان قبل از جنگ چه مقدار غیرت و عفاف نمایان بود اما آیا اکنون هم آن غیرت و عفاف گذشته وجود دارد.

موسوی در رابطه با لزوم پیگیری مطالبات عفاف و حجاب گفت:باید تمام امورات عفاف و حجاب پیگیری شود، اما نباید در آن سر و صدا ایجاد کرد.

وی افزود: چون بعضی از مسئولان به‌دنبال دریافت رای هستند، در مقابل ناهنجاری‌ها چشمان خود را می‌بندند، باید امنیت اخلاقی در جامعه صورت گیرد.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با قاچاقچیان گفت: باید در مقابل قاچاق و قاچاقچیان ایستاد و با آنها مبارزه کرد، البته از طرف دیگر هم نباید از توزیع کنندگان خرد غفلت کرد.

موسوی افزود: هر آن‌چه که مسئولان‌ دارا هستند به برکت انقلاب است، مشروعیت تمام دستگاه‌هایی اجرایی وابسته به انقلاب و ولایت فقیه است، اگر امضاء و تایید ولی‌فقیه نباشد هیچ چیز مورد قبول نیست.

وی در پایان بر لزوم استفاده از ماه رجب و شعبان تاکید کرد و گفت: سفره رحمت و برکت ماه شریف رجب در حال بسته شدن است باید این ایام باقی مانده و ماه بزرگ رجب را غنیمت شمرد و استفاده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.