ترامپ: نتانیاهو مرد خوبی است/ توافق هسته ای ایران برای اسرائیل فاجعه است

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا با حمایت از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی، توافق هسته ای را برای اسرائیل یک فاجعه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه اختصاصی با "دیلی میل" مدعی شد: "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید به شهرک سازی ها در کرانه باختری ادامه دهد. هزاران موشک به سمت اسرائیل پرتاب می شود، اما چه کسی مسئول آن است؟ 

وی گفت: به نظر من اسرائیل نباید ساخت شهرک ها را متوقف کند و باید به این شیوه ادامه دهد. اما اگر صلحی طولانی مدت حاصل شود باز هم من طرفدار آن هستم. اما باید ببینیم چه می شود. من خواهان صلح هستم.

ترامپ سال گذشته اعلام کرده بود به عنوان رئیس جمهور در خصوص مسئله اسرائیل و فلسطین موضعی بی طرف اتخاذ می کند. وی همچنین بارها علاقه خود را به رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم ابراز کرده بود؛ اما از توافق هسته ای ایران و قدرتهای جهانی -- که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما حاصل شد -- انتقاد کرد.

دونالد ترامپ همچنین در خلال صحبتهایش بنیامین نتانیاهو را "یک مرد خوب" توصیف کرد. وی گفت: "من او را زیاد نمی شناسم؛ اما فکر می کنم بتوانم رابطه خوبی با وی داشته باشم. به نظر من اوباما به اسرائیل بد کرده است. توافق هسته ای ایران برای اسرائیل یک فاجعه است."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوبی از خودتونه
آخرین اخبار