نصرت خان با لباس جودو به اردوی تیم ملی رفت

«نصرت ولی اف» ازبکستانی گزینه سرمربیگری تیم ملی جودو امروز با پوشیدن لباس جودو در اردوی تیم ملی جودو حاضر شد و نکات فنی را به ملی پوشان گوشزد کرد.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  « نصرت ولی اف» گزینه ازبکستانی هدایت تیم ملی جودو که سه شنبه جهت انجام مذاکره با مسولان فدراسیون جودو به تهران سفر کرده بود در این چند روز با لباس شخصی در اردو حاضر شد و وضعیت ملی پوشان را بررسی کرد.

وی که قرار بود پس از سه جلسه زیر نظر گرفتن تمرین ملی پوشان٬ نظر خود را در مورد وضعیت جودوکاران المپیکی اعلام وسپس با مسولان فدراسیون وارد مذاکره شود امروز با پوشیدن لباس جودو وارد تاتامی شد و با گوشزد کردن نکات فنی به محجوب نشان داد که نظرش برای سکانداری تیم ملی جودو ایران ظاهرا مثبت است.

پیش از این طبق اعلام مسولان فدراسیون جودو قرار بود امروز تکلیف ماندن یا نماندن این مربی ازبکستانی مشخص شود ولی هنوز هیچ قراردادی بسته نشده و ظاهرا طی چند روز اینده تکلیف سرمربی تیم ملی جودو مشخص خواهد شد. البته در صورت توافق «نصرت خان» با فدراسیون این مربی هدایت ملی پوشان را در مسابقات گراند اسلم باکو بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار