آبادان؛

کلنگ احداث مرکز درمان سرطان در آبادان

مرکز درمان سرطان در آبادان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در بیمارستان طالقانی برای سالجاری تصمیم داریم تا کلنگ احداث مرکز تیپ یک و دو تشخیص و درمان بیماران سرطانی را به زمین بزنیم.

عبدالله خوان زاده افزود: از پانزدهم اردیبهشت ماه ۹۳ طرح تحول نظام سلامت در اقدامی بی سابقه در طول تاریخ سلامت نظام جمهوری اسلامی کلید خورد و به تبع آن بیماربه آن حقوقی که سالهای سال وعده داده شده بود رسید.

وی گفت: توانستیم در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان که بالغ بر ۱۰۰ تخت و ۷۵۰ هزار جمعیت را تحت پوشش داریم خدمات مرتبط با حوزه سلامت را ارائه و در بحث نیروی تخصصی در سالهای ۹۳ و ۹۴ بالغ بر ۷۰ متخصص را وارد منطقه کنیم که بسیاری از آنان مشغول خدمتند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: یک دندانپزشک ترمیمی و متخصص و در کلیه بخشها از جمله جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، داخلی و سایر رشته ها سال گذشته چهار فوق تخصص را وارد منطقه کردیم .

خوان زاده گفت: امسال با توجه به اینکه در اکثر رشته های فوق تخصصی از جمله اطفال، بالغین به طور حتم درخواست نیرو خواهیم داشت اما فوق تخصص غدد و بیماریهای متابولیسم جزو برنامه ها خواهد بود، فوق تخصص بیماریهای نوزادان نیز که از سال گذشته آبان ماه مشغول به کار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.