رقابت های جهانی گزینشی المپیک 2016 برزیل؛

قاسمی منجزی یک قدم دیگر به المپیک نزدیک شد

امیر قاسمی منجزی فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان به دیدار نیمه نهایی رقابت های جهانی گزینشی المپیک 2016 برزیل در اولان باتور مغولستان رسید.

قاسمی منجزی یک قدم دیگر به المپیک نزدیک شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور اول دیل ریو از آرژانتین را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.، وی دور دوم به مصاف بالینت لام کشتی گیر مطرح مجارستانی رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

قاسمی در دور سوم به مصاف نومین جان عبداله یف از ازبکستان رفت و با پیروزی با ضربه فنی مقابل این کشتی گیر راهی مرحله نیمه نهایی شد.وی در این مرحله به مصاف برنده دیدار چوگوشویلی از بلاروس و نماینده ارمنستان می رود.

در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان در دور نخست مقابل رومن آمویان کشتی گیر کهنه کار ارمنستانی و دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد.، وی در دور دوم با نتیجه 4 بر 9 مقابل آیو آنگلوف بلغارستانی دارنده مدال طلای جهان باخت.، و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل سئوک هاک کیم از کره جنوبی، نماینده وزن 59 کیلوگرم کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

نفرات اول تا سوم هر وزن در این رقابت ها سهمیه حضور مستقیم در المپیک 2016 برزیل را کسب می کنند.آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک روزهای 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار