محمدی‌راد: زمان زیادی تا انتخابی المپیک نداریم/ ملی‌پوشان شرایط را درک می‌کنند

مربی حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران گفت: سختی و فشار تمرینات بسیار زیاد است اما بازیکنان حاضر در اردو بسیار فهیم و با انگیزه هستند و حساسیت شرایط را درک می‌کنند.

رحمان محمدی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه مربی‌گری رائول لوزانو در تیم ملی ایران، گفت: کیفیت کار این مربی آرژانتینی بسیار بالا و هم‌راستا با اطلاعات روز والیبال جهان است. حضور سیچلو که یک آنالیزور عالی و متفکر والیبال است، در کنار این مربی سبب شده ترکیب بسیار ایده‌آلی از یک تیم مربی‌گری را ارائه دهند.

وی ادامه داد: لوزانو به خوبی می‌داند که چه زمانی باید به بدن بازیکنان استراحت داده و چه زمانی آن‌ها را تحت فشار و سختی قرار دهد. بازیکنان در ابتدای اردو کمی سختی را تحمل کردند اما حالا با گذشت چهار هفته از تمرینات همه توانسته‌اند این نحوه تمرین را درک کرده و به آن عادت کنند.

دستیار سابق کواچ با بیان این مطلب که در فاصله زمانی کوتاه تا رسیدن به مسابقات انتخابی المپیک ، باید هر چه در توان داریم ارائه کنیم،افزود: همه تیم‌های رقیب ما مشغول سخت تمرین کردن هستند و قطعا همه این تیم ها به ایران به چشم یک تیم قدرتمند نگاه می‌کنند و اجازه نخواهند داد ایران به راحتی مقابلشان به پیروزی برسد. پس نیاز است تیم ما هم با تمام توان و آمادگی کامل راهی ژاپن شود.

وی با بیان این مطلب که همه بازیکنان حاضر در اردو شانس این را دارند که در لیست اعزامی به ژاپن باشند، گفت: کادر فنی تیم ملی همه بازیکنان را به طور کامل زیر نظر دارد و قطعا بازیکنانی که توانمندی و کارایی بیشتری داشته باشند در نهایت به صلاحدید لوزانو انتخاب خواهد شد. لوزانو و سیچلو همه بازیکنان را به تفکیک پست زیر نظر دارد.

محمدی‌راد در مقایسه تمرینات کواچ و لوزانو خاطر نشان کرد: نمی‌توان نحوه تمرین دهی و بدنسازی این دو مربی را با هم مقایسه کرد. بدون شک تجربه بالای لوزانو نسبت به کواچ سبب شده هم بازیکنان در شرایط جدیدی سنجیده شده و توانمندی‌های خود را ارائه دهند و هم درصد اشتباهات فردی و ایرادات تکنیکی بازیکنان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
تقصیر از تیم هاشونه ...
تیم هاشون میبایست تمرینات بدنسازی خوبی انجام میدادن.
تا الان به نفس نفس نمی افتادن ولی باید تحمل کنن تا به سطح المپیک برسن
آخرین اخبار