در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

10 اردیبهشت پایان مهلت چهار ماهه پاساژ علاء الدین / تخریب پاساژ توسط شهرداری تهران

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس رای دادستانی 10 اردیبهشت ماه مهلت چهار ماهه در خصوص تخریب پاساژ علاء الدین به پایان می‌رسد.

10 اردیبهشت پایان مهلت چهار ماهه پاساژ علاء الدین / تخریب پاساژ توسط شهرداری تهراناقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین اظهار داشت: بر اساس قوانین و مقررات احتمال دارد تخریب این طبقه توسط شهرداری صورت گیرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های قناعتی عضو شورای اسلامی شهرتهران مبنی بر تخریب این طبقه افزود: از زمان تصمیم گیری دادستان 4 ماه به مالک در خصوص تخریب این طبقه فرصت داده شده بود که این زمان تا 10 اردیبهشت به پایان می‌رسد بر همین اساس شهرداری منطقه 11 گزارشات خود را از روند جمع آوری این طبقه به دادستانی اعلام کرده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به اقدامات احتیاطی اولیه از جمله تماس با سازمان‌ نظام مهندسی برای نظارت بر تخریب اشاره کرد و گفت: اقداماتی با مشاور ساختمانی که پایان کار نگرفته جهت هماهنگی‌های لازم انجام شده و همچنین انتخاب یک پیمانکار ذی الصلاح و دارای رتبه در دستور کار است.

شاکری با تاکید بر این‌که به احتمال زیاد دادستانی رای به تخریب این طبقه توسط شهرداری تهران دهد ، تصریح کرد: منتظر این هستیم که تا 10 اردیبهشت دادستان دستور جدید را در خصوص جمع آوری تخریب این طبقه صادر کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
تخریب نکنین وقف بشه بهتر .
آخرین اخبار