یزد؛

راه‌اندازی شهرک فناوری آزاد(شفا) در دستور کار دانشگاه

آماده سازی طرح مشاور شهرک فناوری آزاد(شفا) در سایتی به مساحت 70 هکتار کلنگ‌ زنی خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: راه‌اندازی شهرک فناوری آزاد (شفا) در دستور کار این دانشگاه قرار دارد و طرح مشاور شهرک فناوری آزاد آماده شده و در سایتی به مساحت 70 هکتار کلنگ‌زنی خواهد شد.

اسلامی افزود: برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در سال 95، تکمیل طرح‌های ساها و شفا در راستای اقتصاد مقاومتی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، ارتباط دانشگاه با صنعت و اجرای طرح‌های برون‌دانشگاهی به منظور رفع مشکلات تحقیقی را از برنامه‌های اصلی این دانشگاه در سال جاری عنوان کرد.

وی گفت: گسترش تحصیلات تکمیلی یکی دیگر از موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در سال 94 بود و برای سال 95 نیز اصلاح هرم هیات علمی به صورت ویژه در بودجه این دانشگاه دیده شده و بر اساس برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته 60 عضو جدید هیات علمی جذب خواهیم کرد.
وی  توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و افزایش تعداد این شرکت‌ها از 3 به 6 شرکت را یکی از راهکارهای تحقق درآمد 20 درصد غیرشهریه‌ای عنوان کرد و افزود: تعداد مراکز رشد و فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز از سه واحد در سال گذشته به 7 واحد در سال 95 افزایش می‌یابد. 

 اسلامی گفت: با توجه به اینکه استان یزد قطب توریست درمانی کشور است، توسعه رشته‌های پیراپزشکی با فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و جذب هیات علمی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد است.

دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در برنامه ششم خود، بالغ بر 300 عضو هیات علمی جدید را جذب می‌کند.
انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار