ائتلاف آمریکا: نابودی داعش در فلوجه پیروزی واقعی است

فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش تصریح کرد: زمانی که بتوانیم داعش را از فلوجه بیرون کنیم به پیروزی واقعی دست یافته ایم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، برت مک گورک، فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش در کنفرانس مطبوعاتی در بغداد گفت: "جنگ در فلوجه جنگی است که به نیابت از جهان صورت می گیرد. ساکنان استان الانبار شهرها و خیابان های خود را با کمک نیروهای امنیتی عراق آزاد می کنند."

وی گفت: "زمانی که بتوانیم داعش را از فلوجه بیرون کنیم به پیروزی واقعی دست یافته ایم. ما نه تنها در آزادسازی مناطق به عراق کمک می کنیم بلکه پس از نابودی داعش نیز از این کشور حمایت به عمل می آوریم."

از سوی دیگر استوارت جونز، سفیر آمریکا در عراق گفت: "مردم آمریکا از دیدن صحنه زندگی ساکنان فلوجه ناراحت می شوند. آمریکا به حمایت از دولت و نیروهای عراقی و همچنین عشایر الانبار پایبند است."

وی افزود: "ما از طریق فراهم کردن کمک های انسانی از جمله مواد غذایی و مسکن برای آوارگان به ساکنان فلوجه کمک می کنیم. همچنین با همان روشی که برای خنثی سازی مین و بمب در رمادی در پیش گرفته ایم برای خنثی سازی بمب و مین در فلوجه نیز عمل خواهیم کرد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار