در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زنجانی وکالت اموال داخل ترکیه را به شرکت نفت داد

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: دفترخانه شماره 518 با هماهنگی وارد زندان شد و زنجانی وکالت اموال داخل ترکیه را به شرکت نفت داد.

زنجانی وکالت اموال داخل ترکیه را به شرکت نفت دادرسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در واکنش به صحبت های هندی عضو پیگیری کننده مطالبات شرکت نفت مبنی بر عدم معرفی اموال جدید از سوی بابک زنجانی به شرکت نفت اظهار داشت: 16 فروردین امسال جلسه‌ای با حضور مسئولان دادستانی و شرکت نفت از جمله آقای هندی برگزار شد که موکل در آن جلسه راهکارهایی را برای استیفای اموال خارج از کشور خود ارائه کرد.

وی افزود: متعاقب آن جلسه، چهارشنیه یا پنج‌شنبه هفته گذشته مسئول دفترخانه شماره 518 تهران با هماهنگی مسئولان وارد زندان شد و از زنجانی بابت اموال خارجی وکالت بلاعزل برای شرکت نفت گرفت.

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: اینکه موکلم بابت بخشی از اموال یا کل آن وکالت رسمی داده یا خیر، بحث دیگری است و آنچه اهمیت دارد این است که اگر موضوع برای مسئولان شرکت نفت مهم نبود، چنین وکالتی اخذ نمی‌کردند. ضمن اینکه زنجانی در شرایط فعلی که در زندان به سر می‌برد، کاری بیشتر از این نمی‌تواند انجام دهد و این هم تلاش موکلم در راستای تخفیف آثار جرم و جبران بخشی از خسارات وارده است و چنین اتفاقی قابل انکار نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
یه مقدار از اموالش رو به فقیر فقرای تحصیل کرده بده چی می شه باور کن روزی می شن بابک 2
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
اعدام برای چی شما که تمام اموالش رو مصادره کردین . بجای اینکه از فکر و مغزش در جهت ساماندهی اقتصاد بهم ریخته کشور استفاده کنن میخوان بیچاره رو اعدام کنن !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
عجب ....امیدوارم هراتفاقی میفته ب ناحق نیفته ....فقط....چرااونابی که تو داخل ایران از حق مردم بیچاره میخورن کسی صداش در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
شک نکنید بابک زنجانی چه پول رابدهد چه ندهد اعدام میشه
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
وکالت کار سختیه.مبادا روزی پای وکالتا بلغزه و چیز دروغی تحویل بده
آخرین اخبار