محمودی:

برد برابر پاختاکور نیمی از راه صعود تراکتور را هموار می کند

مربی سابق تراکتورسازی گفت: پاختاکور تیم قدرتمندی است و تراکتورسازی با برد برابر این تیم نیمی از راه صعود را طی کرده است.

برد برابر پاختاکور نیمی از راه صعود تراکتور را هموار می کندکاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تراکتور با پاختاکور در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی تراکتوربا پاختاکور بازی مهمی است که در صورت برد این تیم برابرنماینده ازبکی نیمی از راه صعود طی می شود.
 
وی در ادامه افزود: اگر تراکتور در بازی امروز بتواند بازی را با برد پشت سر بگذارد در برابر الهلال که در کشور ثالث برگزار می شود، بدون استرس بازی خواهد کرد و حتی با تک امتیاز می تواند صعود را برای نخستین بار به دست آورد.
 
محمودی در ادامه با اشاره به تیم پاختاکورگفت: پاختاکور نشان داده است که تیم ریشه داری بوده و ضربات این تیم می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد و تراکتور در صورت سرعت دادن به بازی می تواند برنده این دیدار باشد.
 
تراکتور پس از بازی با سپاهان دوباره جان گرفت 

مربی سابق تراکتور به عملکرد تیم سابقش در لیگ پانزدهم پرداخت و گفت: به نظر من ابتدای فصل، تراکتور خوب فصل را شروع نکرد اما رفته رفته روند روبه رشد خود رابه دست آورد، اکنون این تیم جزو مدعیان شده است.
 
وی بیان کرد: تراکتورسازی پس از بازی با سپاهان نمایش بهتری از خود به جا گذاشت و به اصطلاح جانی دوباره گرفت، در حال حاضر این تیم سرعت، دوندگی و فشار برحریفان را در دستور کار خود قرار داده است و باید گفت تراکتور اکنون از تیم های پر مهره کشورمان است.

نقش قلعه نویی در موفقیت تراکتور قابل انکار نیست 

محمودی در ادامه به نقش امیر قلعه نویی پرداخت و تاکید کرد: بدون شک کسی منکر نقش امیر قلعه نویی در تیم نیست، این سرمربی با مدیریت منحصر به فرد خود تراکتور را به مدعی نخست قهرمانی تبدیل کرده است.

مربی سابق سرخ های تبریز با اشاره به حضور تونی اولیویرا عنوان کرد: بازیکنان زمان مدیریت تونی نتوانستند تفکر فنی این سرمربی را پیاده کنند و بدین ترتیب نقش مدیریتی وی بسیار کمرنگ بود.
 
عملکرد گسترش در لیگ برتر بر کسی پوشیده نیست

وی با اشاره به عملکرد دیگر تیم فوتبال تبریز گفت: گسترش فولاد خوب، روان و سنجیده بازی می کند و این تیم به ترتیب هماهنگتری دست پیدا می کند.

محمودی بیان کرد: بازیکنان گسترش در کنار هم پازلی از فوتبال زیبا را تشکیل می دهند که به طور قطع در آینده از موفقیت های این تیم بیشتر خواهید دانست.

وی ادامه داد: محمد ابراهیمی از بازیکنان خوب این تیم است که در آینده نزدیک می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد.

مربی سابق تراکتورسازی در پایان یاد آورشد: امیدوارم که تیم فوتبال تراکتور و گسترش فولاد با ادامه روند رو به رشد خود دل هواداران را شاد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار