حمايت قاطع هيئت مديره از كادر فنی

جهانيان: افتتاح شعبه های آكادمی در همدان و مازندران

عضو هيئت مديره و سخنگوی باشگاه استقلال از افتتاح شعبه های آكادمی در استان های همدان و مازندران خبر داد و گفت: اعضای هيئت مديره و مدير عامل به طور قاطع از كادرفنی و بازيكنان حمايت خواهند كرد.

شهاب جهانيان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه امروز هيئت مديره گفت: در ابتدا از طرف خودم و اعضای هيئت مديره سال جديد را به مردم عزيز كشورمان و به ویژه هواداران آبی پوش تبريک بگويم.  
 
در جلسه امروز در مورد موارد مختلفی با تمامی اعضای هيئت مديره و مدير عامل به بحث و تبادل نظر پرداختيم و همانطور كه قبلا هم اعلام شده بود اعضای هيئت مديره و مديرعامل به طور قاطع از كادر فنی و بازيكنان حمايت خواهند كرد و بايد بگويم اين حمايت ها همچنان تا آخر فصل ادامه خواهد داشت.  
 
وی ادامه داد: از ديگر مواردی كه در جلسه امروز بررسی شد، گزارش كامل كرد نوری از سفر اعضای تيم به سوئد بود كه اين سفر كاملا مجانی بوده و هيچ هزينه ای برای باشگاه استقلال نداشته است. 
 
جهانيان افزود: همچنين در مورد بحث آكادمی صحبت های لازم صورت گرفت و قرار شد آكادمی باشگاه در دو استان همدان و مازندران بعد از بازی های ليگ رسما افتتاح شود. 
 
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در پايان از جلسه اعضای هيئت مديره با شهردار منطقه ١٨ خبر داد و گفت: قرار است چهارشنبه هفته جاری جلسه ای را با حضور تمامی اعضای هيئت مديره و شهردار منطقه ١٨ برگزار كنيم و پيرامون ورزشگاه امام رضا و امكانات اين مجموعه صحبت های لازم را انجام دهيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار