اصفهان؛

تقدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از خانواده شهدا

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در جشن بزرگ «شادیانه بهار» از خانواده شهدا، بهارآفرینان آزادی، آرامش و امنیت ماندگار تجلیل کرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در حاشیه اجرای این آیین تقدیر از خانواده شهید الوانکار در سومین شب برگزاری جشن بزرگ «شادیانه بهار» در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:در این جشن بزرگ از خانواده‌های شهید حمید و حسین جباری، الوانکار، بلدی نژاد، دختر شهید اکبرزاده و مادر شهید الله پرست تجلیل شد.

مجتبی رضازاده، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و  اجتماعی با محوریت مفاهیم ارزشی، معرفی شهدای کاشان به گردشگران و شهروندان کاشانی و شناسایی الگوهای و اقعی ایثار و مقاومت و جانبازی به نسل جوان هداف از اجرای این آیین است.

وی شهید و شهادت را از مفاهیم ارزشی و فرهنگی هدایتگر و سازنده نسل جوان دانست و گفت:معرفی شهدا در هر زمان و مکان روشنگر، بیدارگر و منشا نور و هدایت جوانان می شود.

به‌گفتهوی،معرفی شهدا و تجلیل از خانواده‌های ایثارگر و فداکار آنها در جشن بزرگ «شادیانه بهار» به عنوان یکی از برنامه های نخستین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشانگامی درراستای معرفی شاخصه‌های دارالمومنینی کاشان به گردشگران نوروزی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در ادامه استقبال پرشور گردشگران و شهروندان کاشانی از برنامه‌های جشن بزرگ «شادیانه بهار» را تاکید کرد و گفت:

جشن «شادیانه بهار» یکی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی، سرگرمی و آموزشی نخستین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان به همت سازمان است که از پنجم تا نهم فروردین ساعت 20 هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ورزشی هفت مهرغیاث الدین جمشید کاشانی اجرا می شود.

رضازاده، با اشاره به حضور هنرمندان برجسته کشور از جمله استاد علیرضا افتخاری، چنگیز حبیبیان و اجرای جذاب، پرشور و زیبای حمید ماهی صفت در جشن بزرگ شادیانه بهار افزود:حضور شقایق دهقان،خوانندگی مازیار بازیار، اجرای گروه طنز گل علی، گروه طنز آقا رشید از ششم تا دهم فروردین از دیگر برنامه های جشن بزرگ «شادیانه بهار» برای میهمانان و گردشگران نوروزی و شهروندان کاشانی است.

وی تصریح کرد:این جشن با هدف ایجاد محیطی شاداب و بانشاط برای مسافران بهار و شهروندان کاشانی و  فراهم کردن زمینههای سرگرمی شاد، سالم و جذاب اجرا می‌شود.

به‏ گفته‌وی، برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی، تولیدات خانگی بانوان و محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «کاشان شهر مهربانی»، توزیع کتابچه مفاخر و مشاهیر کاشان بین مسافران و گردشگران نوروزی، توزیع بسته های فرهنگی شامل پازل شهروندی، پیک کودکانه سیلک، نقشه گردشگری، ویژه نامه نوروزی با اعلام برنامه های عید نوروز سازمان، برگزاری سیرک بین المللی آذربایجان با حضور هنرمندان ایرانی و خارجی و بین المللی، برپایی ایستگاه های نشاط و تندرستی از دیگر برنامه های نخستین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان به همت سازمان در ایام نوروز برای گردشگران است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام وخسته نباشید سال خوبی داشته باشید وازاین برنامه های فرهنگی بیشتر بگذارین شهر کاشان نیاز مند این برنامه ها هست.دستتون درد نکنه موفق باشید.