شهرکرد؛

به استفاده از توان بانوان در پست های مديريتی توجه شود

استاندار چهارمحال و بختياري، خواستار توجه به استفاده از توان بانوان در پست هاي مديريتي شد.

 استاندار چهارمحال و بختياري، در نشست با بانوان شاغل در دستگاه هاي اجرايي استان، به مناسبت عید نوروز و همچنین سالروز ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گفت: استفاده از توان بالاي بانوان در پست هاي مديريتي، مورد توجه مديران دستگاه هاي اجرايي قرار گيرد.

قاسم سليماني افزود: در چهارمحال و بختياري، از ابتداي فعاليت دولت يازدهم تاكنون، بسياري از پست هاي مديريتي در سطح بخشدار، مديركل و معاونان مديركل، به بانوان سپرده شده است.

وی، در بخش ديگري از سخنان خود، به مشكلات مالي و اقتصادي كشور در سال گذشته اشاره و اضافه كرد: علیرغم وجود اين مشكلات، توانستيم اعتبارات مطلوبي از منابع مختلف جذب و در چهارمحال و بختياري هزينه كنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با تلاش مديران دستگاه هاي اجرايي در سال گذشته، تمامي پروژه هاي استان فعال و روند اجرايي آن ها رو به رشد بود.

سلیمانی، با اشاره به برنامه ريزي دولت برای بهبود مشكلات مالي و اقتصادي كشور در سال ۱۳۹۵، افزود: سرعت بخشي به روند اجرايي، تكميل و بهره برداري از پروژه هاي مهم چهارمحال و بختياري مانند طرح انتقال آب بن ـ شهركرد ـ بروجن، راه آهن اصفهان ـ شهركرد ـ اهواز، جاده هاي چهار خطه، ارتقاي شاخص هاي توسعه اي، افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري، و رونق اقتصادي و بهبود وضعيت معيشتي مردم، جزء برنامه هاي اولويت دار مسئولان استان در سال جاري است.

گفتنی است: برنامه های «هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر»، از 11 فروردین ماه جاری و همزمان با 20 جمادی الثانی خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر، و تولد سلاله پاکش حضرت امام خمینی (ره) آغاز و تا 17 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/ ش
برچسب ها: مدیریت ، بانوان ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.