لرستان؛

امدادرسانی به ۴۷۳ مسافر نوروزی در لرستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان به امداد رسانی به ۴۷۳ مصدوم و مسافر نوروزی خبر داد.

امدادرسانی  به ۴۷۳ مسافر نوروزی در لرستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرادی  گفت: در ایام تعطیلات نوروزی در مجموع ۱۳۱  حادثه در استان رخ داده که تعداد خانوارهای حادثه دیده در این زمینه ۴۷۳ مورد بوده است.

وی با اشاره به امداد رسانی جمعیت هلال احمر لرستان به خانواده های آسیب دیده در این حوادث افزود: مجموع کل حادثه دیدگان در این حوادث استان دو هزار و ۸۴۳ نفر بوده که از این تعداد ۵۱۲ نفر مصدوم شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به درمان سرپایی ۳۸۹ مسافر نوروزی از سوی تیم های امدادی این نهاد گفت: تعداد انتقالی های حوادث به مراکز درمانی از سوی هلال احمر استان نیز ۴۸ نفر بوده اند.

مرادی تعداد فوتی های در صحنه حوادث را هفت نفر عنوان کرد و گفت: همچنین هلال احمر لرستان تا کنون تعداد هزار و ۶۳۵ مسافر نوروزی را در مراکز اسکان خود اسکان داده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۷ تیم عملیاتی هلال احمر لرستان در قالب طرح نوروزی افزود: همچنین تعداد نجات گران هلال احمر لرستان ۴۱۶ نفر هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان همچنین از آمادگی ۱۰۰ دستگاه آمبولانس هلال احمر برای امداد رسانی به حادثه دیدگان و مسافران نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.