بهار آغاز سال را با نو شدن طبيعت پيام می دهد/ مژده آمدن بهار را باید به علاقمندان داد

لازمه استقبال از بهار در کنار خانه تکاني‌ها شست و شوی روح و روان از همه بدي‌هاست بهار نويد معاد را به ما مي‌دهد که هم انسان به هوش باشد که بعد از ترک اين جهان دنيای جاودانه‌ايست و ادامه حيات واقعی ما در آنجا است.

جعفر بای آسیب شناس در گفت وگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مژده آمدن بهار را بايد به علاقه‌منداني داد که زمينه بهاري شدن را براي ايجاد يک تحول همه جانبه و تغيير و دگرگوني کامل آماده مي‌کنند. دگرگوني همه‌جانبه‌اي در دل طبيعت ايجاد شده براي اينکه خانه تکاني‌هاي همه جانبه انسان‌ها به بار نشسته و بر فطرت خويش که در طول يکسال فعاليت روح و روان ما را کدر ساخته حال با آمدن بهار پاکسازي مي‌شود.

وی افزود: بهار بهانه‌ای است براي همه بدي‌ها به خوبي‌ها چون جنس بهار لطافت است زيرا در فضايي پاک و تازه نمي‌توان آلوده زيست و ناپاک ادامه حيات داد.

بای در پایان گفت: ما براي آسايش به اين دنيا نيامده‌ايم بلکه براي تحمل مشکلات آمده‌ايم بهار با احياي طبيعت نويد زنده شدن همه مردگان را در معاد به رخ مي‌کشد و به راستي که بهار با تمام زيباييهايش درس‌هاي بسيار اساسي براي زندگي به ما هديه مي‌دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار