لرستان؛

بازرسی بیش از ده واحد پذیرایی بین راهی

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از بازدید کارشناسان و بازرسان این اداره کل از واحدهای پذیرایی بین راهی مسیر خرم آباد به دورود و الیگودرز خبر داد.

بازرسی بیش از ده واحد پذیرایی بین راهیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهاروند گفت: کارشناسان و بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان لرستان از واحدهای پذیرایی بین راهی مسیر خرم‎آباد به دورود و الیگودرز بازدید کردند. 

به گفته وی در این بازدید بیش از 10 واحد به صورت کاملاً سر زده مورد بازرسی قرار گرفت و در خصوص برخی موارد غیربهداشتی به چند واحد تذکراتی داده شد. 

بهاروند افزود: بازدیدهای سرزده کارشناسان و بازرسان از مراکز اقامتی و پذیرایی به صورت مستمر و روزانه در قالب چند تیم و در تمام شهرستان‎های استان لرستان انجام می‎گیرد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان همچنین از بازدید ستاد اجرایی از خدمات سفر، هتل ها و مهمانپذیرهای شهرستان دورود خبر داد وافزود: طی این بازدیدها، هتل شهرداری و چند مهمانپذیر مورد بازدید قرار گرفتند که تخلف خاصی مشاهده نشد و عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دورود مثبت ارزیابی شد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.