سردار آسودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی را نیروهای بسیجی و با ایمان، عملیاتی کرده‌اند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نسخه درمان مشکلات، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی است.

سردار سرتیپ دوم "محمدعلی آسودی"مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نحوه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در سیاست کلانی که در بحث اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده، همه راهکارها آمده است و با توجه به ذخایر فراوانی که در کشور عزیزمان داریم می‌توانیم اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: بخشی از اقتصاد مقاومتی را نیروهای بسیجی و با ایمانمان در سطح داخلی و بین‌المللی عملیاتی کرده‌اند. ما نیروی کار داریم که به لحاظ تخصص مشکلی هم نداشته و با منابعی که در اختیار داریم می‌توانیم اقتصادمان را به سمت و سوی مثبت هدایت کنیم.

سردار آسودی افزود: اگر نگاهمان به غرب باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را نجات بدهیم. ما در حوزه‌های فراوانی توانمندی بالایی داریم و می‌توانیم با عمل به اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری و حمایت دولت و مردم آن‌ها را عملیاتی کرده و برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ابلاغی فرمانده کل قوا بوده و مورد تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته و تنها نسخه‌ای که می‌تواند کشور را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد اقدام و عمل به این الگو یعنی الگوی اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار