رحمان:

رکورد ریو را در گینس ثبت می‌کنم

ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: می‌خواهم مدال طلا و رکورد ریو را در کتاب گینس به نام کشورم ثبت کنم.

سیامند رحمان در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در مسابقات آسیایی قزاقستان و جهانی امارات که سال گذشته برگزار شد موفق به کسب نشان طلا و ثبت رکورد به نام ایران شدم و می‌خواهم این‌ بار طلا و رکورد جهانی پارا المپیک ریو را در گینس ثبت کنم و مسئولان فدراسیون پیگیر این موضوع هستند.

دارنده طلای پاراالمپیک لندن درباره تعطیلات نوروز گفت: روزهای اول را در خدمت خانواده بودم و به دیدار اقوام رفتیم اما از روز چهارم به بعد به دلیل مسابقات جهانی پیش رو به تمرین می‌پردازم و در اردوی آمادگی به سر می‌برم تا بتوانم رکورد پارالمپیک را به نام ایران ثبت کنم.

دارنده رکورد آسیا ادامه داد: سال قبل کسب مدال طلا مسابقات خاطره خوبی بود و خدا را شکر می‌کنم که با دست خالی از رقابت‌ها برنگشتم و تاکنون خاطره تلخی در دوران ورزشی‌ام ندارم و تنها ناراحت از دست دادن برادرم هستم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری در پایان گفت: برای مردم عزیزم آرزوی سلامتی می‌کنم و از آنها می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راه همه وزرشکاران در میادین جهانی کنند و امیدوارم در پارا المپیک شاهد درخشیدن نام ایران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار