جانشین فرمانده نیروی انتظامی تشریح کرد

3 اصل مهم که تصادفات مرگبار نوروزی را کاهش می‌دهد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، رعایت فاصله طولی، کاهش سرعت و داشتن تجهیزات ایمنی خودرو را سه عامل مهم در مسافرت عنوان کرد.

3 اصل مهم که تصادفات مرگبار نوروزی را کاهش می‌دهدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار " اسکندر مومنی" در حاشیه بازدید از محور "جاده هزار و گرنه امامزاده هاشم (ع) در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در حال حاضر در بسیاری از استان های کشور شاهد بارش باران و برف هستیم و رانندگان عزیز باید با تجهیزات کامل ایمنی، اقدام به سفر کنند.

وی افزود: نیروهای پلیس و راهنمایی و رانندگی در تمام جاده های کشور حضور دارند و تعطیلی این ایام را برای خود تعطیل کرده اند.

این مقام عالی رتبه انتظامی تصریح کرد: با این که کاهش 2 کیلومتری سرعت در جاده ها کشور نسبت به سال گذشته داشتیم ولی متاسفانه از ابتدای طرح نوروزی پلیس یعنی از 25 اسفند ماه تا کنون، شاهد جان باختن 169 نفر از هموطنان عزیزمان در سر صحنه تصادف بودیم، یعنی به ازای هر یک ساعت، یک نفر جان باخته، هرچند این تعداد، 10 درصد نسبت به سال گذشته، کاهش داشته ولی این آمار باز هم زیاد است.

جانشین فرمانده ناجا ضمن توصیه به رانندگان در رعایت هشدار های پلیسی، خاطر نشان کرد: سه عامل مهم برای رانندگان عزیز در مسافرت رعایت فاصله طولی، کاهش سرعت، تجهیزات و ایمنی خودرو است که در صورت رعایت این سه اصل شاهد کاهش تصادفات و نوروز خاطره انگیز خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
ای کاش فقط به دنبال آمار دهی نبودیم ودم از کاهش نمی زدیم چون واقعیت چیزدیگری است
آخرین اخبار