کرمانشاه؛

نوروز امسال از گودخمه‌های تاریخی "صحنه" هم دیدن کنید

فرماندار صحنه این شهرستان را آماده استقبال از مسافران نوروزی دانست و از همه کسانی که کرمانشاه را برای ایام نوروز انتخاب می‌کنند خواست تا دیدن سراب‌های منحصر به فرد شهرستان صحنه را از دست ندهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار عباس‌آبادی با اشاره به تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در سطح شهرستان اعلام کرد: برنامه ریزی‌ لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در سطح شهرستان انجام گرفته و این شهرستان آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی است ، وی همچنین در راستای برپایی نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان در ایام نوروز گفت: این نمایشگاه از روز اول فروردین ماه در دربند صحنه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و سوغات استان را به بازدیدکنندگان عرضه خواهد کرد.

عباس‌آبادی سپس با بیان اینکه دینور نیز بخش‌های دیدنی و اماکن تاریخی بسیاری دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا بروشور مربوط به جاذبه‌های گردشگری این شهرستان را در اختیار مسافرین نوروزی قرار داده و از این طریق در مورد جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان اطلاع رسانی خوبی را به میهمانان نوروزی داشته باشیم.

وی در پایان از هموطنانی که قصد سفر دارند و هنوز مقصد خود را برای سفرهای نوروزی انتخاب نکرده‌اند توصیه کرد: استان کرمانشاه را برای سفر انتخاب کرده و در هنگام سفر به این استان از کنار شهرستان صحنه به سادگی رد نشوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، گوردخمه ، صحنه ، دیدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار