میرمحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پرونده‌های ناتمام زمین‌خواری به مجلس دهم موکول شد

رئیس کمیته مبارزه با زمین‌خواری از عدم اتمام برخی پرونده‌های این کمیته تا پایان مجلس نهم و ادامه رسیدگی به آن‌ها در مجلس دهم خبر داد.

پرونده‌های ناتمام زمین‌خواری به مجلس دهم موکول خواهد شد"محمدحسین میرمحمدی" رئیس کمیته مبارزه با زمین‌خواری در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بررسی برخی پرونده‌های این کمیته تا پایان دور نهم مجلس به اتمام نخواهد رسید، گفت: پرونده‌های شاخصی چون جنگل ناهارخوران، تصرف حریم رودخانه‌ها، بحث‌های زیست محیطی برخی پروژه‌های سدسازی، گردنه حیران و ... در کارگروه ویژه بررسی شده اما به اتمام نرسیده است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: به دلیل بحث انتخابات، اتمام برخی پرونده‌ها تا پایان سال میسر نشد و قرار است از ابتدای سال جدید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین ادامه داد: برخی از این پرونده‌ها به موجب اتخاذ تصمیمات گرفته شده اکنون به طور همزمان در کمیسیون اصل نود و سازمان بازرسی کل کشور مورد بررسی قرار گرفته تا تصمیمات اجرایی شود.

میرمحمدی با تاکید براینکه برخی تصمیمات در این پرونده‌ها پروسه‌ای زمان‌بر دارد، اظهار داشت: یعنی طرح جامع باید اصلاح شده و متصرفین زمین‌ها خلع ید شوند.

رئیس کمیته زمین‌خواری مجلس خاطرنشان کرد: پرونده‌های ناتمام در کمیته مبارزه با زمین‌خواری مسلما در دور دهم مجلس پیگیری خواهد شد تا به اتمام برسد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار