کرمان؛

تامین امنیت نوروز باحضور 1600پلیس در کرمان

فرمانده انتظامي استان از آغاز طرح نوروزي پليس از 25 اسفندماه خبر داد و گفت: پليس با هزار و 600 نيرو و 660 دستگاه خودرو در جاده ها و سطح شهر براي خدمت رساني به مردم حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا بني اسدي صبح امروز در نشست خبري خود با اصحاب رسانه حضور پرشور مردم در انتخابات را مانور قدرت در راستاي تحكيم پايه هاي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: دشمن از هر ترفندي براي تضعيف نظام و انقلاب استفاده كرد اما با شكست رو به رو شد.

وي افزود:چهارشنبه آخر سال به دليل اقدامات نابجاي برخي افراد سوجو و يا ناآگاه از حالت سنتي خود خارج شده و به يك تهديد تبدیل شده است.

سردار بني اسدي تصريح كرد: به هيچ عنوان اجازه جولان به افرادي كه سلامت جامعه را هدف گرفته اند و به دنبال ايجاد آلودگي صوتي ومحيط زيستي هستند، نخواهيم داد.

فرمانده انتظامي استان خطاب به قانون شكنان گفت: افرادي كه به دليل هنجارشكني آرامش مردم را بر هم بزنند و همچنين خودروهاي متخلفي كه توقيف مي شوند تا پايان تعطيلات ازاد نخواهند شد.

رشد کشف جرائم اینترنتی توسط فتا

وي به كشفيات 11 ماهه نخست سال جاري نيز اشاره كرد و افزود: در اين مدت شاهد كشف يك ميليون و 414 هزار ليتر سوخت و 8 ميليون نخ سيگار قاچاق بوده ايم.

سردار بني اسدي كشف هزار و 97 شي عتيقه در يازده ماهه ي نخست سال جاري را دستاوردي بزرگ خواند و افزود: دستگيري اتباع بيگانه افزايشي 260 درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت كرده است.

وي در تشريح جنسيت مجرمان فضاي مجازي بيان داشت:74 درصد مجرمان مرد و 26 درصد زن بوده اند كه پليس فتا در كشف جرم 124 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامي استان كاهش 9 درصدي متوفيان تصادفات شهري را اتفاقي خرسند كننده دانست و گفت: علي رغم هشدار ها و حضور چشمگير پليس تلفات جاده اي 13 درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.


کشف 83تن در 11ماه

وي ميزان كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاكنون را 83 تن ذكر كرد و افزود: در كشف مرفين 74 درصد، هروئين 100 درصد و حشيش 12 درصد افزايش اما در كشف ترياك 18 درصد كاهش داشته ايم.

سردار بني اسدي تعداد افرادي كه در 11 ماهه نخست سال جاري به خدمت مقدس سربازي اعزام شده اند را 13 هزار و 500 نفر ذکر کرد.

25 اسفندماه خبر داد و تصريح كرد: پليس با هزار و 600 نيرو و 660 دستگاه خودرو در جاده ها و سطح شهر براي خدمت رساني به مردم حضور خواهد داشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان از دستگيري 11 نفر در رابطه با جرايم چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: در موضوع مواد محترقه 71 درصد افزايش كشف داشته ايم و در روزهاي آينده نيز براي كاهش تبعات ناهنجاري ها اين موضوع را به شدت در دستور كار قرار داده ايم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار