بهروز نعمتی:

اتفاق بزرگ مجلس دهم، قراردادن برجام 2 در دستور کار است

منتخب مردم تهران گفت: اگر قرار باشد اتفاق بزرگی در مجلس دهم رخ دهد، در دستور کار قرار گرفتن برجام 2 است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی منتخب مردم تهران برای مجلس دهم در نشست هم اندیشی منتخبین مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم مجلس دهم ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان اظهارداشت: اگر قرار باشد اتفاق بزرگی در مجلس دهم رخ دهد، در دستور کار قرار گرفتن برجام 2 است.

وی با بیان اینکه برجام 2 چیزی غیر از رونق اقتصادی نیست، افزود: در برجام 2 باید بحث خرد ورزی و عقلانیت در مجلس مورد توجه قرار گیرد.

نعمتی گفت: متاسفانه کشور از رونق اقتصادی پایینی برخوردار است، در رکود اقتصادی بسر می‌برد و 800 میلیون دلار از درآمدهای نفت برباد رفته است لذا اگر در برجام 2 نتوانیم رونق اقتصادی را برگردانیم مردم از ما روی برمی‌گردانند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس نهم با بیان اینکه در برجام 2 باید به بحث عقلانیت و خردورزی در مجلس توجه شود، خاطر نشان کرد: دولت باید احساس کند چه قوانینی امروز مورد نیاز است، ما قوانین متضاد بسیاری در کشور داریم که کشور را به سویی برده که متاسفانه امروز رتبه 138 را در فضای کسب و کار در جهان به خود اختصاص داده است.

نعمتی خاطرنشان کرد: تمام هم و غم مجلس دهم باید این باشد که شرایط امنی را در کشور ایجاد کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران ما با مشکلات جدی مواجه هستند و اگر ما نتوانیم این موضوعات را در مجلس پیگیری کنیم بازهم به گوشه رانده خواهیم شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نعمتی ، برجام 2 ، دولت ، عقلانیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار