سنندج؛

آمادگی کامل آتش نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه‌سوری در سنندج

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ازآمادگی کامل 107 آتش نشان برای مقابله با حوادث چهارشنبه‌سوری در سنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،مرتضی سنندجی گفت:آتش نشانان سنندجی برای امدادرسانی در حوادث چهارشنبه پایان سال و استقبال از بهار آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: 107 نفر پرسنل آتش نشانی اعم از عملیاتی و اداری از تاریخ 15 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین به مدت یک ماه در آماده باش کامل به سر می برند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:آماده باش ایستگاه‌های هشت گانه سازمان در این ایام (چهارشنبه سوری و شب عید)، استقرار خودرو سبک پیشرو و اسقرار دو دستگاه موتور سیکلت با تجهیزات کپسول اطفاء حریق و دستگاه واتر میس از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی است.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده اکیپ‌های سیار آتش نشانی نیز در سطح شهر و نقاط حساس و پرتردد استقرار خواهند یافت تا در صورت لزوم خدمات موردنیاز را در کمترین زمان ممکن در چهارشنبه آخر سال ارائه کنند.

وی درپایان گفت: برگزاری مراسم چهارشنبه پایانی سال توام با خطرات احتمالی است و این مهم اجرای طرح‌ها و برنامه های کارآمد با محوریت فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی را از سوی این سازمان دو چندان می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.