عید نوروز و دکوراسیون خانه شما!

شجاع باشید و دست به کار شوید، تنها با چند ابزار ساده می‌توانید کاری کنید که دیوارهای خانه را از یکنواختی در خارج کنید و آنها را دوباره زندگی بخشید.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ وقتی به دیوارها نگاه می کنید در این فکر هستید که چطور آن ها را از این سادگی دربیاورید؟ آثار هنری با کیفیت به سختی بدست می آیند و معمولا گران قیمت هستند پس چرا خودتان دست به کار نمی شوید؟ با مواد اولیه صحیح و ایده ای مناسب می توانید به بهترین نتیجه برسید و دیوارهایتان را تزیین کنید.

اگر از هزینه ی بعضی آثار هنری برنمی آیید یا نمی توانید تزیینات مناسب برای خانه ی خودتان را پیدا کنید، پیشنهادهایی که در ادامه می آیند ساده و جذاب و مناسب شما هستند که می توانند کمک حال نو کردن دیوارهای منزل برای هر قشری باشند.

1- همیشه که نباید دیوارهای منزل را با رنگ سفید یکدست رنگ کرد. طرح‌های متنوع زیادی در رنگ‌های شگفت‌انگیز وجود دارد و راه‌های ساده‌ای برای اجرای آنها. 

عید نوروز و دکوراسیون خانه شما!
  
2- تزیین دیوار با کاغذهای رنگی دور ریختنی از ضایعات سایر کارهای هنری:   

عید نوروز و دکوراسیون خانه شما!

3- استفاده از تصاویر: جالب ترین روش برای تزئین دیوار استفاده از تصاویر مختلف است.  برای این کار هم میتوانید از کنار هم قرار دادن تصاویر کوچک ترکیب زیبایی روی دیوار درست کنید و هم می توانید از تصاویر یا پوسترهای بزرگ برای این کار استفاده کنید.

عید نوروز و دکوراسیون خانه شما!
  
4- قفسه بندی دیوار:استفاده از قفسه های چوبی برای تزئین دیوارهای خالی اتاق است. این قفسه ها علاوه بر تزئین دیوار می توانند محل قرارگیری لوازم دکوری و تزئینی و سایر لوازم کوچک شما باشند. در این روش شما می توانید یکی از دیوارهای اتاق را زنده و برجسته کنید و سبک شخصیت و خلاقیت خود را به نمایش گذارید!
   
5- سریعترین و کم هزینه ترین ایده ها برای پر کردن گوشه ی خالی منزل و یا دیواری ساده اینجاست:می توانید با آویزی ساده، یادگاری های خوب گذشته و یا عکس های قدیمی و جدید، شخصیتی جدید به یک دیوار خانه، به گوشه ای از سالن  متزل بدهید. این ایده ها همین الان در گوشه و کنار منزل منتظر شکوفا شدن هستند، پس دست به کار شوید.

عید نوروز و دکوراسیون خانه شما!
 
6-اگر از جمله افرادی هستید که روزنامه های باطله زیادی جمع آوری کرده اید، وقت آن رسیده است که با ایده ای خلاقانه از آنها استفاده های تازه ای کنید؛ یک دکور زیبا از جنس همین روزنامه های باطله

عید نوروز و دکوراسیون خانه شما!
 
خیلی ها از ایده های دیگران برای انجام پروژه های خود ساخته شان استفاده می کنند. شاید به زودی یکی از آثار بالا را در خانه تان داشته باشید. یا شاید دیدن همین تصاویر الهام بخش بوده و ایده ای جدید به شما داده.

عید نوروز و دکوراسیون خانه شما!
  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار