چاووشی در نشست مديران كل دفاتر امور بانوان و خانواده؛

با پیروزی مردم پای صندوق‌های رای امور زنان بهتر می‌شود

معاون سياسی اجتماعی استانداری تهران گفت: با جمعيتی بالغ بر 13 ميليون در استان تهران در مساحتی كمتر ار 1 درصد شاهد بروز مشكلات بسياری در سطح استان هستيم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهاب الدين چاووشی  معاون سياسی اجتماعی استانداری تهران در نشست مديران كل دفاتر امور بانوان و خانواده  استانداری های سراسر كشور كه امروز (سه شنبه) در سالن كنفرانس استانداری تهران برگزار شد ،اظهار داشت: باتوجه به وجود مشكلات بسيار و جمعيتی بالغ بر 13 ميليون كه در استان تهران زندگی می كنند مساحتی كمتر از ١ درصد بيان كننده مشكلاتی است كه در سطح استان تهران وجود دارد . 

وی ادامه داد : با حضور اكثريت مردم در پای صندوق های رای شاهد روند اصلاح امور به ويژه در امور زنان و خانواده خواهيم بود .

معاون سياسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به پيروزی ملت در انتخابات بيان کرد: اين پيروزی برای رهبری و دولت مبارك خواهد بود و زمينه توسعه كشور را در تمام زمينه ها  به ويژه در امور زنان هموار خواهد كرد. 

چاووشی  با اشاره به اين‌كه بايد شاهد كاهش مشكلات در امور  زنان و خانواده باشيم ، تاكيد كرد : به عنوان معاونت سياسی و اجتماعی استانداری با ارائه برنامه ها سعی در هموار كردن مشكلات و معضلات در امور زنان و خانواده خواهيم بود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار