در نشست خبری مطرح شد؛

درآمد برج میلاد به خزانه شهرداری واریز می‌شود/جزئیات ویژه برنامه نوروز 95

مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: تمام فعالیت‌های برج از جمله بلیت‌فروشی بر اساس مصوبات شهرداری انجام می‌شود و پول آن به حساب خزانه شهرداری واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شریفی مدیر عامل برج میلاد در نشست خبری که امروز (دوشنبه) برگزار شد در تشریح ویژه برنامه‌های نوروز 95 برج میلاد تهران اظهار داشت: به منظور معرفی هر چه بیشتر برج میلاد به گردشگران از سایت جدید برج میلاد در نوروز 95 رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سال 94 برج میلاد گفت: در این سال در کنار برنامه‌های مصوب شهرداری تهران در قالب غنی سازی برنامه‌های فرهنگی چندین برنامه از جمله برنامه‌های ویژه نوروز، تابستان ،ماه مبارک رمضان، ایام محرم و ویژه برنامه وفات حضرت فاطمه برگزار شد.

مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: در راستای کیفی‌سازی و هماهنگ کردن برنامه‌ها با مجموعه‌ی برج میلاد در برنامه‌های سال 95 در سه بخش برنامه‌های ویژه مردم شهر تهران، برنامه‌های کشوری و بین‌المللی طراحی شده است.

شریفی بیان کرد: در تابستان امسال طی 100 روز کاری در بازه‌های زمانی 10 روزه برنامه‌هایی شامل شهر هنر، شهر عاشقی، شهر بانو و شهر علم برگزار شد.

وی تصریح کرد: در سال 94 به منظور حمایت از ایتام و محرومان یک روز در هفته در خدمت ایتام بودیم و آن‌ها می‌توانستند از امکانات برج میلاد به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: سال جدید از نظر بازدید هیئت‌های رسمی از برج میلاد شاهد رشد 71 درصدی بودیم که این نشان می دهد برج میلاد به عنوان یک مرکز گردشگری شناخته شده است.

شریفی در ادامه بیان کرد: از جمله موضوعاتی که سعی کردیم به آن توجه کنیم کیفی‌سازی خدمات است که باید منزلت و شان بازدیدکننگان داخلی و خارجی حفظ شود.

مدیر عامل برج میلاد در تشریح برنامه‌های نوروز سال 95 گفت: ویژه برنامه نوروز سال 95 با عنوان نوروزگار از دوم تا 12 فروردین ماه برگزار خواهد شد و در این مدت در خدمت شهروندان تهرانی و نیز مسافران و گردشگران بین‌المللی خواهیم بود.

شریفی افزود: در آغاز سال 95 به مناسبت میلاد حضرت فاطمه ویژه برنامه روز مادر و روز دوم فروردین ماه برگزار می‌ شود همچنین در ایام نوروز نمایشگاهی با عنوان شهر نوروزگار با 20 غرفه مختلف از جمله غرفه کودک، غرفه نوجوان، غرفه‌های آموزشی، و فروشگاهی و عرضه صنایع دستی در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژ برنامه‌های برج میلاد در قالب خانواده محوری بیان کرد: دراین برنامه‌های طوری برنامه‌ریزی شده است که حضور خانواده‌ها پررنگ باشد.

شریفی افزود: همچنین در یکی از طبقات سازه برج میلاد نمایشگاهی از آثار صنایع دستی 40 هنرمند کشور به نمایش در می‌آید و غرفه‌ای با عنوان نوروز ملل آثار صنایع دستی هنرمندان کشورهای عضو اکو را برای نمایش مردمی جمع‌آوری شده است .

مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: در ایام نوروز گروه‌های موسیقی در سالن‌های این مجموعه به اجرای موسیقی می‌پردازند و در این راستا به منظور حمایت از کودکان کار کودکانی که در خیابان‌های شهر به اجرای موسیقی می‌پردازند شناسایی و سامان‌دهی شدند و قبل از اجرای کنسرت‌های موسیقی به اجرای برنامه می‌پردازند.

شریفی ادامه داد: ویژه برنامه نوروزگار هر روز از ساعت 9 صبح تا 10 شب در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

وی در رابطه با حسابرسی اسناد برج میلاد از سوی شورای شهر و مشکلات موجود گفت:  با حضور در صحن شورا از حسابرسی برج میلاد دفاع کردیم و این اطمینان به اعضای شورای شهر داده شد که تمام آیین‌نامه‌ها اجرا شده است.

مدیرعامل برج میلاد شهر تهران افزود: تمام فعالیت‌های برج از جمله بلیت‌فروشی بر اساس مصوبات شهرداری انجام می‌شود و پول آن به حساب خزانه شهرداری واریز می‌شود.

شریفی گفت: تنها مشکل موجود در حسابرسی برج میلاد مشکل تحویل اسناد و مدارک بود که برطرف شد همچنین در رابطه با اجاره‌ مجتمع‌های این مجموعه برج میلاد تماما از طریق برگزاری مزایده انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر حسابرس شورای شهر در مجموعه برج مستقر و در حال حسابرسی اسناد سال 93 است.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار