لرستان؛

انتخابات هفتم اسفند نماد حضور ملت ایران درصحنه های مختلف انقلاب

نماینده ولی فقیه درلرستان گفت:انتخابات هفتم اسفند نماد حضورهمیشگی ملت ایران درصحنه های مختلف انقلاب بود.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والسملمین میرعمادی درجمع نمازگزاران درمصلای الغدیر خرم آباد اظهار کرد: حضور هوشمندانه وآگاهانه ملت ایران درپای صندوق های رای یک باردیگربه دشمنان نشان داد که مردم ایران در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی ذره ای کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه خرم آباد به مشارکت 64 درصدی مردم لرستان درانتخابات هفتم اسفند اشاره کرد وگفت: مهمترین پیام این حضور، تبعیت محض مردم از ولایت فقیه و عزم آنان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است .

نماینده ولی فقیه نمایش مردم سالاری دینی و دخالت مستقیم مردم درتعیین سرنوشت خویش را به جهانیان ازدستاوردهای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای برشمرد وگفت: این حضور پرشور یکباردیگر به جهانیان ثابت کرد که در برابر قدرت اراده مردم ، هیچ تهدید و تحریمی کارساز نیست. 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مردم ایران را سزاوار صادقانه ترین خدمات دانست و گفت: اکنون نوبت منتخبان است که با جدیت هرچه تمام تر برای رفع بیکاری وبهبود معیشت مردم تلاش کنند.

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری ازخطبه ها با اشاره به نزدیک شدن سال نو وهفته احسان و نیکوکاری از مردم خواست به یاری نیازمندان بشتابند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.