در همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر مطرح شد؛

تحصیل بیش از 162 هزار دانشجوی شاهد در دانشگاه‌های سراسر كشور

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا از ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند به همین منظور درصدد هستیم از فارغ التحصیلان در پست های مدیریتی كشور بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر كه امروز (سه شنبه) برگزار شد با بیان اینكه فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سال 65 مبنی بر تربیت و رشد همه جانبه كودكان ایثارگران از مهد تا دانشگاه بود اظهار داشت: از آن زمان تا كنون كه این طرح به منظور تربیت این فرزندان شكل گرفت ، شاهد به ثمر نشستن تلاش و زحمات تمامی مسئولان هستیم.

وی گفت: این همایش با همكاری بنیاد شهید، وزارت علوم، دانشگاه آزاد و وزارتخانه بهداشت و درمان و با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش فرزندان ایثارگران برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌كه فرزندان شهدا از ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند، بیان كرد:به همین منظور درصدد هستیم از ظرفیت خوب این دانشجویان كه اكنون فارغ التحصیل شده اند در پست های مدیریتی كشور بهره مند شویم.

موذنی در ادامه در خصوص تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح كرد: هم اكنون بالغ بر 162 هزار و 303 دانشجو در دانشگاه‌های سراسر كشور تحصیل می كنند.

وی گفت:همچنین از این تعداد 10809 هزار نَفَر در دوره ی دكتری مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار