بزرگراه شهید تندگویان از لحاظ صوت آسیب زیادی را به مردم وارد می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که بزرگراه شهید تندگویان صداگیر ندارد، گفت: آسیبی که به لحاظ صوت در این منطقه به مردم وارد می‌شود، زیاد است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل سومین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی شورایاری‌های منطقه 19 با تاکید بر این که بزرگراه شهید تندگویان صدا گیر ندارد، اظهار داشت: این در حالی است که خانه‌های زیادی در این بزرگراه وجود دارد و مردم زیادی در این مکان زندگی می‌کنند.

وی با تاکید بر این که آسیب زیادی از لحاظ صوت به مردم این منطقه وارد می‌شود، افزود: اعتباری که برای منطقه و مردم محله گذاشتیم باید براساس اولویت بندی منطقه در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که تهران به عنوان یک کلانشهر به پارک 180 هکتاری در ورودی و مرقد امام خمینی(ره) و بهشت زهرا(س) نیاز دارد، تصریح کرد: این پارک فرا ملی بوده و نباید به پای یک منطقه تمام شود.

عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی شورایاری‌ منطقه 19 تصریح کرد: باید برای اهالی و مردم این منطقه فضای بیشتری ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: نگاه ما به بحث اولویت بندی در منطقه و همچنین در بحث بودجه ضعیف بوده چرا که در حال حاضر منطقه 19 با مشکلاتی دست به گریبان است.

جدیدی با تاکید بر این که ریزدانه‌ها در این منطقه چشمگیر است، گفت: نسبت به جذب سرمایه گذاری در این منطقه کم کاری کرده‌ایم در حالی که باید بیشتر به موضوعات این چنینی بپردازیم.

طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی شورایاری منطقه 19 بیان کرد: برای حل برخی از مشکلات گزارشات را مستقیم باید به کمیسیون شش گانه ارجاع دهیم.

وی با بیان این که همکاران شورای شهر باید برای حل مشکلات مناطق کمک کنند، گفت: باید حل مشکلات را از طریق کمیسیون‌های تخصصی به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار