زنجان؛

ایتام در انتظار حامی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از حامی‌یابی برای ایتام زنجان در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رضا حسنلو گفت: اداره‌کل کمیته امداد استان زنجان برای حمایت بهتر از ایتام در مناسبتهای مختلف سال، طرح اکرام ایتام را اجرایی می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود:برای بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در آستانه عید نوروز نسبت به حامی‌یابی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و طرح محسنین در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) اقدام می شود .

وی همچنین از آمادگی دفاتر کمیته امداد در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) برای ثبت‌نام از حامیان خبر داد و افزود: امدادگران نیز در خانه انفاق در دو نوبت صبح و عصر از خیرین و نیکوکاران ثبت‌نام خواهند کرد.

حسنلو ادامه داد :در قالب این طرح حامیان با قبول کفالت یک یا چند یتیم ماهیانه مبلغی را به عنوان کمک به حساب ایتام واریز می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تعداد حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان را در وضعیت فعلی بیش از 11 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: تعداد ایتام زیرپوشش این نهاد نیز یک‌هزار و 618 نفر است.


انتهای پیام/ن


برچسب ها: ایتام ، انتظار ، حامی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.