داعش 42 مسیحی آشوری را آزاد کرد

گروه تروریستی داعش ده ها مسیحی آشوری را پس از دریافت پول آزاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، داعش ده ها نفر از مسیحیانی را که در اسارت خود داشت، پس از دریافت پول آزاد کرد.

"تالیا یونان،" از سازمان آشوریان دموکرات به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت: مسیحیانی که روز دوشنبه آزاد شدند، به شهرک تل تمر در شمال شرق سوریه رفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات آزادی پس از میانجی گری یک راهب بلند پایه آشوری به انجام رسید. این گروه تروریستی 18 میلیون دلار در برابر آزادی گروگانها درخواست کرده بود؛ سپس از طریق مذاکرات میزان آن را کاهش داد. وی اعلام کرد از مبلغی که به داعش پرداخت شده اطلاعی ندارد.

"اسامه ادوارد،" مدیر شبکه حقوق بشر آشوریان که مقر آن در سوئد قرار دارد، گفت: گروهی متشکل از 42 نفر که بیشتر آنها از زنان و کودکان هستند، آزاد شده اند. 

عناصر داعش پس از حمله به شماری از روستاها در کرانه جنوبی رود خابور در حومه استان حسکه در شمال شرق سوریه، دویست نفر از آشوریان را ربودند. آدم ربایی با هدف دست یابی به پول، یکی از مهمترین منابع درآمدی داعش است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
ما هرگز مسیحی آشوری نداشتیم،آشوری ها بت نصر را میپرستند،یعنی آنها کافر هستند ،وداعشی ها دارند فیلم بازی میکنند،آنها اگر مسیحی را ببینند میکوشند،آنها به راهب هندی رحم نکردند
آخرین اخبار