زنجان؛

شناسایی 700دستگاه تاکسی فرسوده در استان زنجان

مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان با اشاره به شناسایی 700دستگاه تاکسی فرسوده در استان زنجان ، گفت: شهرک های اقماری زنجان با مشکل کمبود تاکسی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مشهود میرابی بااشاره به اینکه ناوگان تاکسیرانی نیازهای مناطق مختلف استان زنجان را شناسایی کرده است، افزود: در این راستا در شهرکهای اقماری و جدید الاحداث ناوگان تاکسیرانی توسعه می یابد.

وی افزود: طی امسال ۳۵ دستگاه سمند، ۵۰ دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲۷ دستگاه ون در استان زنجان اضافه شده است.

مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان گفت: این تعداد دستگاه ون نیز ظرفیت ۱۴ نفر را دارد و معادل سه دستگاه سواری است و این تعداد دستگاه در شهرک های اقماری تردد خواهند داشت.

میرابی تاکید کرد: هدف از افزایشتاکسی ون ها ارائه خدمات بهینه و دسترسی راحت مردم در شهرک های اقماری به ناوگان عمومیاست.

وی با بیان اینکهشهرک های اقماری زنجان با مشکل کمبود تاکسی مواجه هستند، افزود: خوشبختانه با نوسازی ناوگان تاکسیرانی ارائه خدمات به مردم راحت تر می شود.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانیزنجان گفت: در استان ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شناسایی‌شدهو تاکنون ۳۱۴ دستگاه نوسازیشده است.

میرابی ادامه داد:رانندگان از این فرصت به وجود آمده برای نوسازی خودرو خود استفاده کنند شاید دیگر این میزانتسهیلات ارزان‌قیمت و یارانه‌ایاتفاق نیفتد.

ویگفت: بیش از دوهزار و ۳۶۹ دستگاه تاکسی در مرکز استان زنجان فعالیت می کنند.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان با اشاره به اینکهسال آینده وضعیتناوگان تاکسیرانی بهترمی شود، گفت: با افزوده شدن خودروهای جدید به ناوگان تاکسیرانی زنجان طی سال آینده کمبود تاکسی در شهرک های اقماری رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.