توهم دوباره مسئولان فوتبال امارات

تشکیل جلسه برای بررسی اوضاع امنیتی ایران

مقامات فدراسیون فوتبال امارات و باشگاه النصر این کشور با برپایی نشستی در خصوص مسئله امنیت دیدار این تیم مقابل سپاهان بحث و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مقامات فدراسیون فوتبال امارات که در هوچیگری خود برای نا امن جلوه دادن ایران به جایی نرسیدند امروز با مسئولان تیم النصر که با سپاهان همگروه است،جلسه ای تشکیل دادند تا به زعم خود در خصوص مسائل امنیتی این مسابقه بحث و تبادل نظر کنند. 

امروز محمد عبدالله بن هزام الظاهری دبیرکل فدراسیون امارات با مسولان امنیت تیم فوتبال النصر جلسه ای برگزار کرد تا درباره دیدار روز 23 فوریه (سه‌شنبه 4 اسفند) این تیم مقابل سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بحث و تبادل نظر کنند. 

در این جلسه دبیرکل فوتبال امارات بر اتخاذ تمامی تدابیر امنیتی جهت تضمین امنیت کاروان النصر در طول اقامتشان در ایران تاکید کرد.

 وی گفت ،کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون ایران باید برنامه‌های مورد نظر خود برای حفط امنیت کاروان‌ها را به فدراسیون و باشگاه‌های امارات ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر این AFC ملزم است که اعضای کمیته اجرایی مسابقات و ناظر خود را برای هر بازی موظف کند تا بر اجرای برنامه‌های امنیتی نظارت داشته باشد و در صورت کوتاهی از طرف ایرانی بلافاصله کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان قرار بگذارد.

دبیر کل فدراسیون امارات از نمایندگان باشگاه‌ النصر خواست از اتفاقاتی که از لحظه ورود به فرودگاه ،در راه حرکت به سوی محل اقامت و محل تمرین رخ می دهد ، عکس یا فیلم‌ تهیه کنند تا در صورت نیاز این مدارک را به AFC تحویل دهیم. ناظر بازی و مسئولان امنیتی باید در جریان تمام اتفاقاتی که برای تیم رخ می دهد قرار بگیرند.

اماراتی ها در شرایطی سخنان واهی در خصوص امنیت ایران را مطرح می کنند که مسئولان  تیم الجیش قطر پس از دیدار سه شنبه شب خود مقابل نفت ایران را کشوری امن توصیف و از مهمان نوازی ایرانیان تقدیر کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار