بهره برداری از مرکز درمان بستر سلطان آباد شهرستان خوشاب

با حضوراستاندار خراسان رضوی مرکز درمان بستر سلطان آباد شهرستان خوشاب به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در این مراسم افزود: تلاش دولت تدبیر و امید ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در کشور به ویژه مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته است.
وی گفت: امیدواریم با بهره برداری از مرکز درمان بستر خوشاب، شاهد حضور پزشکان متخصص در این مرکز باشیم تا خدمات تخصصی بهداستی و درمانی به مردم این منطقه ارائه شود.
رشیدیان تصریح کرد: با توجه به جمعیت شهرستان خوشاب این مرکز درمان بستر باید به مرکزی 32 تختخوابی ارتقا یافته و خدمات مناسب و بهتری را به مردم ارائه دهد.
وی گفت: یکی از برنامه های مهم استان ، حل مشکلات اقتصادی و حرکت به سمت توسعه متوازن است تا در آینده نزدیک شاهد رفع محرومیت از مناطق شهری و روستایی باشیم.
استاندار خراسان رضوی توسعه مناطق محروم و روستایی خوشاب را مهم دانست و افزود: مسئولان و مردم این شهرستان برای ارائه طرح های اقتصادی مشارکتی، در روستاها تلاش کنند.
وی افزود: برای اشتغال روستاییان، همکاری خوبی بین اداره صنعت، معدن و تجارت، آموزش فنی و حرفه ای و بانک کارآفرینی امید ایجاد شده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به برخی از ظرفیت های منطقه خوشاب افزود: این شهرستان در زمینه تولید برخی از محصولات کشاورزی نظیر پسته وضعیت خوبی دارد.
وی گفت: زعفران و پسته از محصولات راهبردی خراسان رضوی است که در رونق اقتصادی استان سهم بالایی دارند
علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی همچنین امروز در محل گلزار شهدای خوشاب حضور یافت و با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار