حضور 20 کشور عربی و آفریقایی در رزمایش عربستان

عربستان از حضور 20 کشور عربی و آفریقایی در رزمایش خود خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه «میل» به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان نوشت، ریاض از این رزمایش به عنوان «بزرگ ترین و مهم ترین» مانور نظامی در تاریخ منطقه یاد کرد.

بر اساس اعلام عربستان، این رزمایش 18 روزه در شمال این کشور و با حضور نیروهای هوایی، دریایی و زمینی برگزار خواهد شد و نیروهای شرکت کننده در آن تا چند ساعت بعد وارد عربستان می شوند.

براساس این گزارش، بیشتر شرکت کنندگان در این رزمایش از کشورهای غربی و آفریقایی هستند و آمریکا و دیگر قدرت های غربی در آن حضور ندارند.

عربستان بخشی از ائتلاف تحت امر آمریکا برای مبارزه با داعش است و اخیرا از تمایل خود برای اعزام نیروی زمینی به سوریه خبر داد.

پیشتر خبرگزاری عربستان اعلام کرده بود رزمایش مشترک انگلیس و عربستان با عنوان "تمساح سرخ" از فردا در شمال غرب عربستان، آغاز می‌شود.

در این رزمایش که هفت روز به طول می‌انجامد واحدهایی از نیروهای ویژه (صاعقه) و واحد چتربازان نیروی زمینی عربستان در کنار نیروهایی از کشور انگلیس حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
سلام خود جملات این خبر حکایت از حرکات پیشدستانه ایران و روس دارد. تازه متوجه شدم روسها در همدان چه کار میکنند. ریاض از این رزمایش به عنوان زرگ ترین و مهم ترین مانور نظامی در تاریخ منطقه یاد می کند . درحالی که این رزمایش همان رزمایش مشترک انگلیس و عربستان با عنوان "تمساح سرخ" است. اینها آمدند تا خط و نشانهای آخرشان را بکشند اما کور خواندند اینها رفتنی هستند.
هرچند که بهترین واحدها را آورده باشند وقتی گوله ای به نشانه جنگ صفیر میکشد بسیار متفاوت تر از صدای صفیر گلوله های رزمایش است.
نیروهای ویژه صاعقه دچار برق گرفتگی و خود سوزی خواهند شد. و واحد چتربازان نیروی زمینی عربستان باید نوکری سربازان غربی را بپذیرند. لعن به آل سعود که امت مسلمان را خار و ذلیل کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
ای سگهای هارفقط بادوستان گشنه تان که به خاطرسیرکردن شکمشان دنبالتان افتادن هم نمیتونی باایران رقابت کنی چون درموقع عمل میبینی که تنهادرمیدان باقی مندی چون قدرت شوندارن جلوی ایران بایستنددرضمن جرأت داری به تنهایی ارض اندام کن میدونیم که حتی هزارسالم بگذره بازم هیچ کاری بزرگ ترازوجودتان انجام بدید
آخرین اخبار