اعتصاب غذا مرد 65 ساله فلسطینی در حمایت از خبرنگار اسیر فلسطینی

ابراهیم خضر، آزاده 65 ساله فلسطینی ساکن نوار غزه در همبستگی با محمد القیق خبرنگار اسیر فلسطینی که از 82 روز پیش اعتصاب غذا کرده است، اعتصاب غذا کرد.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از خبرگزاری فسلطینی سما، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: خضر که 14 سال از زندگی خود را در اسارتگاه‌های رژیم صهیونیستی سپری کرده است، از مدافعان اصلی مسئله اسرا به شمار می رود و همیشه در فعالیت‌های حمایت از اسرای فلسطینی مشارکت دارد.

کمیته مذکور افزود: اعلام اعتصاب غذای نامحدود ابراهیم خضر چندین پیام دارد که از جمله آن تاکید بر همبستگی و حمایت از القیق و تمام اسیران زن و مرد در زندان‌های رژیم صهیونیستی و اعمال فشار به تشکیلات خودگردان فلسطینی برای نجات جان خبرنگار اسیر فلسطینی و پایان دادن به درد و رنج وی به دور از هر گونه شعار زدگی است.

اقشار مختلف ملت فلسطین و نهادهای رسمی و غیر رسمی خواستار حمایت آزادی القیق شدند، به ویژه اینکه شرایط سلامتی وی بسیار وخیم گزارش شده است.

اسیران حماس در زندان‌های رژیم صهیونیستی نیز امروز در حمایت از محمد القیق خبرنگار اسیر فلسطینی اعتصاب کننده در زندان، اعتصاب غذا کردند.

محمد القیق خبرنگار فلسطینی 81 روز است که در اعتراض به بازداشت بدون دلیل خود از سوی رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده است.

وضعیت جسمی این اسیر فلسطینی نگران کننده توصیف شده و گفته می شود که وی قدرت تکلم و شنوایی خود را از دست داده و با این وجود دادستان رژیم صهیونیستی آزادی وی را رد کرده است.

از سوی دیگر محمد القیق گفته است که به اعتصاب غذای خود تا آزادی ادامه خواهد داد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار