اراک

شکست قدرت پوشالی آمریکا با تدبیر امام خمینی (ره)

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:هنر امام خمینی (ره) شکستن قدرت و هیبت پوشالی آمریکا بودکه منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر صفارهرندی در مراسم گرامیداشت عملیات پیروزمندانه ولفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات درستاد سپاه روح الله استان مرکزی گفت امام خمینی(ره) با شکست استعمار منشا تحولات وسیع جهانی شد.

وی افزود: خدمت به مردم و پرهیز از تجمل گرایی و کاخ نشینی از اصول اندیشه های امام خمینی(ره) است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام با رهبری داهیانه خود مردم را وارد عرصه جدید مبارزه با رژیم پهلوی کردند و فرهنگ ایثار و شهادت را بین اقشار مختلف جامعه ترویج دادند.

صفارهرندی افزود: شخصیت امام خمینی(ره) شخصیتی شفاف، روشن با مواضع صریح بود و تحریف شخصیت امام راحل باعث انحراف از راه و ایجاد مشکل برای جامعه می شود.

وی اظهار کرد: حق و باطل با خاطرات و عکس یادگاری با امام (ره) سنجیده نمی شود و عده ای تظاهر به همراهی امام (ره) می کنند اما حرف های امروز برخی تبدیل به حرف های مخالفان امام (ره) شده است.

وی بیان کرد: شورای نگهبان یکی از عوامل مؤثر در جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم گیری نظام است و این شورا نعمت الهی برای مصون ماندن انقلاب از خطرات است، چرا که با بررسی صلاحیت افراد، زمینه نفوذ در نظام را به حداقل می رساند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اراک ، صفارهرندی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.