رشت؛

بهره برداری از 88 طرح عمراني در گيلان

88 طرح عمراني امروز به مناسبت دهه فجر در گيلان به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛
29طرح خدماتي ، آبرساني ، عمران شهري در مجموع با 142 ميليارد ريال هزينه و سرمايه گذاري امروز در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

در تالش 16 طرح خدماتي - عمراني – شهري – توليدي – برق رساني با 88 ميليارد و 600 ميليون ريال هزينه و سرمايه گذاري در اين شهرستان به بهره برداري رسيد.

مرحله نخست يک شرکت توليد و بسته بندي آب آشاميدني امروز در صومعه سرا افتتاح شد.

بخش خصوصي براي ساخت و راه اندازي اين شرکت با اشتغالزايي 100 نفر ، 320 ميليارد ريال سرمايه گذاري کرده است .

5 طرح توليدي و خدماتي ديگر هم با 34 ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه و سرمايه گذاري در شهرستان صومعه سرا افتتاح شده است .

در املش هم 7 طرح عمران شهري با 4 ميليارد و 550 ميليون ريال و طرح بهسازي 485 مسکن روستايي با 72 ميليارد و 750 ميليون ريال تسهيلات بانکيافتتاح شد .

15 طرح خدماتي ، عمران شهري ، آبرساني ، راهسازي ، فرهنگي ، فرهنگي ، مسکن مددجويان ، برق رساني و عمران روستايي با 22 ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه در شهرستان رودسر افتتاح شده است .

11 واحد مسکن مددجويان کميته امداد و 2 واحد مددجويان بهزيستي و بخش مراقبت هاي ويژه کودکان بيمارستان 22 بهمن لاهيجان در مجموع با 13 ميليارد ريال اعتبار در لاهيجان به بهر ه برداری رسید.

در آستارا 2 طرح عمران شهري با 26 ميليارد ريال هزينه در اين شهرستان مرزي افتتاح شد . همچنين ساخت کلينيک تخصصي آستارا امروز به مناسبت دهه فجر آغاز شد و 2 دستگاه آمبولانس مرکز بهداشت ودر مان اين شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد .

طرح ابرساني به هزار و100 خانوار به 3 روستا و ساختمان دانشگاه پيام نور رضوانشهر نيز به بهره برداری رسید .

يک طرح گاز رساني در ماسال با 8 ميليارد ريال هزينه وطرح بهسازي استخرشناي فومن با 5 ميليارد و500 ميليون ريال هزينه هم امروز افتتاح شد .


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.