اصفهان؛

دیدار معاون نخست وزير تايلند با استاندار اصفهان

سومكيد جاتوسری پيتک، معاون نخست وزير كشور تايلند در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال استاندار اصفهان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در مراسم استقبال از معاون نخست وزير كشور تايلند اظهار کرد: از ۲۰ هزار اثر تاريخي در استان یک هزار و ۷۰۰ اثر آن ثبت ملي و ۵ اثر نيز به ثبت جهاني رسيده است که بیانگر ظرفيت هاي بالاي اين استان در زمينه گردشگري در كل منطقه است.

وی افزود: ورود گردشگران خارجي به استان افزايش چشمگيري يافته است و از ۸۶ كشور دنيا به اصفهان سفر مي كنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اصفهان با دارا بودن ۱۷۰ دانشگاه و ۳۳۰ هزار دانشجو دومين استان دانشگاهي كشور است و در بخش كشاورزي نيز استان اصفهان، در بسياري از موارد در جايگاه هاي اول و دوم قرار گرفته است.

وی برگزاري هفته هاي فرهنگي اصفهان در كشور تايلند را در آشنايي مردم اين كشور با فرهنگ و تمدن و هنر اصفهان اثرگذار خواند و ابراز کرد: اصفهان آمادگي كامل براي برگزاري هفته هاي فرهنگي در كشور تايلند و افزايش تعاملات صنعتي و تجاري و گردشگري با این کشور است.

سومكيد جاتوسري پيتك معاون نخست وزير تايلند نيز در اين ديدار ضمن اظهار خوشوقتي از سفر به اصفهان و ديدار با استاندار اصفهان ، توسعه مناسبات اقتصادي و فرهنگي به ويژه در حوزه گردشگري با اصفهان را نشان از اراده مردم و مسئولان كشور تايلند دانست.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.