نامه محرومیت بالاخره صادر شد؟

سوشا محروم از بازی و مجاز برای تمرین!/خبری با تایید نصفه و نیمه

دروازه بان پرسپولیس بالاخره تکلیف این فصل خود را دانست و با یک حکم عجیب "ممنوع البازی و مجاز التمرین " شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   هنوز مقامات قضایی رای پرونده سوشا مکانی را اعلام نکرده اند، پیشاپیش برخی رسانه ها سوشا مکانی از بازی محروم و برای تمرین مجاز دانستند.

شایعاتی از منابع آگاه خبر از محرومیت سوشا مکانی می دهد، اما این اخبار از سوی هیچ مقام رسمی در محاکم قضایی و مراجع فوتبالی مورد تائید قرار نگرفته است و البته این رای کمی هم عجیب به نظر می رسد چراکه اگر سوشا مجرم شناخته شده است چرا رای اعلام نشده و محرومیت از بازی و مجاز برای تمرین چه تفاوتی دارد.

 یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس پس از شنیدن این خبر گفت: ما هنوز هیچ گونه اطلاعی در این باره نداریم و نامه ای مبنی بر محرومیت سوشا هم دریافت نکردیم.

مسئولان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی نیز در این زمینه ابراز بی اطلاعی کردند.

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال:

محرومیت سوشا رسمی شود پیگیری می کنیم

سمامی گفت:هنوز به طور رسمی نامه ای به دست ما نرسیده است و در صورت تائید محرومیت وی از سوی دادگاه موضوع را پیگیری می کنیم.

عبداله سمامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد پرونده سوشا مکانی گفت:تا این لحظه به کمیته اخلاق نرفته ام و پس از حصول اطمینان از اینکه نامه ای ارسال شده یا خیر در مورد آن نظر می دهم اما مطمئن باشید این موضوع اگر صحت داشته باشد پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

حسن زاده :در مورد محرومیت سوشا بی خبرم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:هنوز نامه ای مبنی بر محرومیت سوشا مکانی به دست من نرسیده است و در این باره حرفی ندارم .
وی ادامه داد:هر زمانی که نامه رسمی در این باره دریافت کردم موضوع پرونده را با توجه به رای دادگاه دنبال خواهم کرد. ضمن اینکه موارد مربوط به انضباطی به ما ارتباط دارد اما این پرونده مربوط به کمیته اخلاق است و آنها باید در این باره نظر بدهند.

لازم به ذکر است طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه نامه محرومیت سوشا امروز به برخی از مراجع ذیربط ارسال شده است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
اشد مجازات
آخرین اخبار