خبرگزاری شین هوا گزارش داد:

ناپدید شدن 10 هزار کودک آواره سوری در خاک اروپا/احتمال سوء استفاده جنسی و بردگی از آنها

خبرگزاری شین هوا گزارش داد: " آوارگان و بحران آوارگی" امروز به سختی گریبانگیر دولت های اروپایی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، دولت مقدونیه اعلام کرد طی اولین ماه از سال 2016، پنجاه و سه هزار و چهارصد و سی و چهار آواره وارد مرز مقدونیه شده اند که اکثریت این افراد (دویست و شش هزار و چهار صد و نود نفر) را آوارگان سوری، افغان (با آماری برابر با شانزده هزار و هشتصد و نود و هفت نفر) و آوارگان عراقی تشکیل می دهند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد در مجموع نهصد و سی و یک مجوز برای اتباع کشورهای خارجی که درخواست پذیرش کرده اند طی بیست و چهار ساعت گذشته صادر کرده است. در چند ماه گذشته انبوهی از آوارگان از طریق مرزهای مقدونیه، صربستان و مجارستان وارد منطقه بدون روادید شنگن شده اند.

ناپدید شدن 10 هزار کودک آواره سوری در خاک اروپا
در تحولی دیگر و در جریان مذاکرات صلح سوریه در ژنو، خبر ناپدید شدن 10 هزار کودک آواره سوری در خاک اتحادیه اروپا و احتمال سوء استفاده جنسی و بردگی از آنها، رویدادی  است که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

بر اساس گزارش آژانس جنایی اتحادیه اروپا ده هزار کودک آواره سوری بعد از ورود به نقاط مختلف خاک اروپا ناپدید شده اند که این احتمال می رود گروههای افراطی در اروپا به منظور سوء استفاده جنسی و بردگی این کودکان را ربوده باشند.

"برایان دونالد،" رئیس سازمان پلیس اروپا به نشریه آبزرور گفته است ، تنها در ایتالیا حدود 5 هزار کودک بعد از ثبت نام توسط دولت و هزار کودک دیگر در سوئد ناپدید شده اند.

وی همچنین هشدار داده است که سازمانهای جنایی "پان اروپایی" اکنون آوارگان  را هدف قرار داده اند و این غیرمنطقی نیست که بگوییم که این سازمانها به دنبال کودکان بی سروپناه آواره هستند. 
انتشار این خبرهای دردناک در حالی است که به نظر می رسد ربودن کودکان آواره آن هم پس از ثبت نام توسط دولت های اروپایی نمی تواند بدون اطلاع نهادهای امنیتی واطلاعاتی  اروپایی صورت گرفته باشد . 

اکنون این واقعیت آشکار است که " آوارگان و بحران آوارگی" ، امروز  به سختی گریبانگیر دولت های اروپایی است. بحران دلخراشی که دقیقا محصول سیاست های نفوذ و جنگ طلبی قدرت های جهانی نظیر آمریکا، انگلیس و فرانسه، طی نیم قرن اخیر در کشورهای غرب آسیا است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
خاک تو سر شما پناهنده ها بشه بجای اینکه برید بجنگید تا دیگران همسایه ها و فامیلها و بچه هاتون در امان باشن حالا باید مردن و حقراتشون رو ببینید خیال کردین اروپایی ها دلشون براتون میسوزه مخصوصا آلمان
اینها همه نقشه و برنامه ریزی شده بود تا برده پیدا کنند و بتونند کلفتهای جدیدی داشته باشین
باید برید بمیرید ترسوهای بدبخت
آخرین اخبار