دنیامالی: پیشنهاد افزایش 25 درصدی کرایه تاکسی‌ها در سال 95

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران لایحه پیشنهادی افزایش 25 درصدی کرایه تاکسی‌ها را به شورا ارائه کرده است.

احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص میزان افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال 95 اظهار داشت: شهرداری تهران رقم 25 درصد افزایش کرایه تاکسی‌ها را در سال 95 پیشنهاد داده است که اعضای شورای شهر معتقد هستند این رقم نیاز به بازنگری دارد.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که حوزه تاکسیرانی با حوزه اتوبوسرانی متفاوت است و تاکسی دارای مالک شخصی و سرمایه گذار خصوصی است، در نتیجه باید قادر به تامین هزینه‌های خود باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و یک فوریت آن به تصویب رسیده است.

دنیامالی در رابطه با نرخ افزایش بلیت اتوبوس و مترو گفت: بررسی نرخ بلیت مترو و اتوبوس در سال 95 در دستور کار کمیسیون‌ها قرار دارد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که سال 95 متوسط حقوق کارمندان و کارگران 12 درصد افزایش پیدا کرده است، نرخ بلیت اتوبوس و مترو نیز متناسب با وضع اقتصادی عموم مردم تغییر می‌کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار