اصفهان؛

برگزاری مسابقه کتاب خوانی در فرهنگ سراهای کاشان

مسابقه کتاب خوانی با عنوان «قطره، موج، دریا» به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در فرهنگ سراهای کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، با اعلام این خبر گفت: این مسابقه برگرفته از کتاب «قطره، موج، دریا» نوشته بهزاد دانشگر است که توسط نشر آرما در 168 صفحه مصور با موضوع ایران- تاریخ- انقلاب اسلامی سال 1357 چاپ و منتشر شده است که خواننده ضمن مطالعه آن در خاطرات آن دوران شریک می شود.

محمدرضا گل سرخی گفت: ترویج فرهنگ کتاب خوانی و ترغیب جوانان و نوجوانان برای مطالعه،معرفی پیام ها، حوادث و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان و میراث داران انقلاب با دستاوردهای انقلاب اسلامی،شناسایی آرمان ها و اهداف بنیان گذارفقید انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب خوانی قطره، موج، دریا ویژه مقطع سنی 12 سال به بالا گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند برای ثبت نام و دریافت کتاب تا دوشنبه 26 بهمن ماه به فرهنگ سراهای فیض، مهر، معراج و فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان مراجعه کنند.

به گفته وی، شرکت کنندگان این رویداد فرهنگی به صورت حضوری جمعه 30 بهمن ماه در فرهنگ سرای مهر با یکدیگر به رقابت می کنند که در پایان به نفرات برتر جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا می شود.

مدیر فرهنگ سرای فیض سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، تصریح کرد:شهروندان کاشانی کتاب های خوانده شده و مازاد خود در موضوعات گوناگون را برای استفاده عموم

می توانند به نام خود به فرهنگ سراهای شهر هدیه و تحویل دهند تا دیگران هم آن را مطالعه کنند.

گل سرخی در ادامه از آغاز ثبت نام دوره های آموزشی ویژه ترم زمستان در این فرهنگ سرا خبر داد و گفت:این دوره های آموزشی متنوع ویژه مقاطع سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به منظور رفع نیازهای آموزشی و فرهنگی شهروندان و ایجاد محیط آموزشی در فرهنگ سرای فیض برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای شهروندان در تمام طول سال افزود: برنامه های آموزشی، هنری و فرهنگی این فرهنگ سرا متناسب با ذوق و علاقه مخاطبان در زمینه علمی، هنرهای خانگی، صنایع دستی، هنرهای سنتی، دوره های کارآفرینی و بازاریابی رشته های متنوع اجرا می شود.

به گفته وی، دوره های آموزشی رباتیک، نقاشی، خوش نویسی، سفال، جعبه کادوئی، شمع سازی، کار دست روی لباس، آشپزی، سفره آرائی، تزئین سفره هفت سین، قلاب بافی، سرمه دوزی به صورت تئوری و کارگاهی در راستای افزایش سطح مهارت های هنری بزرگسالان نیز فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی در دستور کار قرار داده شده است.

مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی اظهارداشت:علاقه مندان به شرکت و حضور در دوره های آموزشی این فرهنگ سرا می توانند به منظور نام نویسی و یا کسب اطلاعات بیشترهمه روزه در ساعت اداری به فرهنگ سرای فیض واقع در میدان قاضی اسداله- خیابان شهیدان اسلامی تبار مراجعه کننندیا با شماره تلفن 55312500 تماس بگیرند.

شایان ذکر است فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی یکی از چهار فرهنگ سرای تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با هدف ارتقاء سطح فرهنگ جامعه در شهر فعالیت می کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.